متاسفانه نتایج تحقیقات گاهی در عمل شکل دیگری دارد، مثلا اگر در خبر قبلی خواندید که با کت و شلوار پوشیدن مربی، احتمال برد تیم زیادتر می‌شود ، بهتر است این را هم بخوانید که رونالدو با پوشیدن پوشک در یک بازی 5 گل زده است.
کد خبر: ۳۸۸۸۸۷

مدت زیادی از اعلام کناره‌گیری رونالدو از فوتبال نمی‌گذرد ولی همبازی‌ها و مربیان این بازیکن مریخی شروع به بیان خاطرات تلخ و شیرینشان از این مهاجم مستعد برزیلی کرده‌اند.

ازجمله این مربیان واندرلی لوکزامبورگو است که در گفت‌وگویی با روزنامه نیویورک دیلی‌نیوز به بیان خاطره‌ای جالب پرداخته است. او در هشتمین دوره مسابقات کوپا آمریکا در سال 1999 مربی برزیل بود و با برزیل برای ششمین بار قهرمان این مسابقات شد. «رونالدو اضافه وزن زیادی داشت و ما از هر شیوه‌ای برای کاهش وزن او استفاده می‌کردیم. دکتر تیم به او دارویی به نام زنیال می‌داد که موثر بود، اما فعالیت کلیه‌های او را افزایش داده بود و ما برای این که در میانه‌های بازی مشکلی برای او پیش نیاید، او را ناچار کردیم تا از پوشک استفاده کرده و با خیال راحت بازی کند. طبیعی بود که او در حین بازی راحت نباشد، اما حتی با این پوشک‌ها هم او 5 گل به ثمر رساند و درکنار ریوالدو جام را برای برزیل به همراه آوردند.»/ رویترز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها