این سریال طنز در 15 قسمت برای پخش در ایام نوروز آماده می‌شود

«بچه‌ها نگاه می‌کنند» در قاب شبکه 2 سیما

«بچه‌ها نگاه می‌کنند» عنوان سریالی است که در گروه فیلم و سریال شبکه 2 جلوی دوربین رفته است. این سریال برای مخاطب نوجوان توسط حمیدرضا صلاحمند کارگردانی می‌شود و حمیدرضا تخت‌کشیان هم تهیه‌کنندگی آن را به‌عهده دارد. آتیلا پسیانی و گوهر خیراندیش از جمله اصلی‌ترین بازیگران این سریال به شمار می‌آیند که در نقش 2 خواهر و برادر به نام «خان‌بابا» و «عمه خانوم» ظاهر شده‌اند. این دو با آن‌که خواهر و برادر هستند؛ اما هیچ دل خوشی از هم ندارند و اختلافات آنها سبب بروز ماجراهای بعدی می‌شود.
کد خبر: ۳۸۸۸۲۳

خان‌بابا و عمه خانوم یک مجتمع مسکونی در اختیار دارند؛ ولی به دلایلی از یکدیگر جدا زندگی می‌کنند. درواقع این سریال به نوعی روابط آدم‌های مختلف این مجتمع مسکونی را روایت می‌کند. حضور دامادهای خان‌بابا در این مجتمع، مسائل ریز و درشتی را به وجود می‌آورد که در به وقوع پیوستن هر کدام از این ماجراها، آدم‌های مختلف این مجتمع سهم بسزایی دارند.

حمید صلاحمند درباره روابط آدم‌های مختلف این سریال می‌گوید: رفتار بزرگ‌ترها درمقابل کودکان در شکل‌گیری شخصیت بچه‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت. درواقع بچه‌ها، بزرگ‌ترها و والدین را الگوی رفتاری خود قرار می‌دهند و در مسیر زندگی، شخصیت‌ خود را کامل می‌کنند.

تصویربرداری این سریال از 29 دی در لوکیشن‌های مختلفی در تهران آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت. بجز بازیگرانی که نامشان آمد، هنرمندان دیگری نیز در این سریال تلویزیونی هنرنمایی می‌کنند، میرطاهر مظلومی، سیدعلی صالحی، رضا داوودنژاد، علی مردانه، سیامک صفری، هدایت هاشمی، ‌شبنم مقدمی، سارا خوئینی‌ها، سپیده اعلایی، سمیرا ذکایی،‌ گلاره عباسی، امیرحسین عباس‌نژاد،‌ دنیا جهانگیری‌پور، مبینا آتشی، مهسا هاشمی و محمدحسام عارف بازیگرانی هستند که در نقش‌های مختلف این سریال دیده خواهند شد.

فیلمنامه این سریال را علیرضا محمودی نوشته و احمد رفیع‌زاده هم کار بازنویسی آن را به‌عهده داشته است.

در ساخت این سریال تلویزیونی افشین احمدی (مدیر تصویربرداری)‌، امیر پرتوزاده (مدیر صدابرداری)‌، آرمین اسماعیلی (طراح گریم)‌، سیامک مهماندوست (تدوین)‌، صبا سیاهپوش (عکاس)‌، مجتبی وحیدی (مدیر تولید)‌، روزبه سجادی‌حسینی (برنامه‌ریز)‌ و علی هاشمی (دستیار اول کارگردان)‌ همکاری می‌کنند.

صلاحمند با اشاره به این‌که سریال بچه‌ها نگاه می‌کنند، از مضمونی طنز برخوردار است،‌ می‌گوید: به لحاظ ظرافت و حساس بودن مضمون طنز، این ژانر نیاز به نگاه جدی‌تری نسبت به سایر مضامین دارد. بنابراین اگر بتوانیم این عرصه را به لحاظ نوع نگاه و درجه‌بندی سوژه همتراز سایر مضمون‌ها قرار دهیم، خواهیم توانست آثار طنز درخور و متفاوتی را خلق کنیم.

قرار است سریال «بچه‌ها نگاه می‌کنند» در 15 قسمت در ایام نوروز از شبکه 2 سیما پخش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها