ضرغامی در جمع معاونان اجتماعی ناجا:

اقتدار نیروی انتظامی ناشی از اعتماد مردم است

رئیس سازمان صداوسیما روز چهارشنبه در سخنرانی افتتاحیه همایش تخصصی معاونان اجتماعی استان‌های نیروی ا نتظامی با اشاره به وظایف پیچیده پلیس در ارائه خدمت به شهروندان، اعتماد مردم را بزرگ‌ترین پشتوانه نیروی انتظامی دانست و گفت: اقتدار امروز ناجا ناشی از همراهی و اعتماد مردم است.
کد خبر: ۳۸۸۶۸۰

به گزارش جام جم آنلاین، مهندس ضرغامی جایگاه نیروی انتظامی را در برقراری نظم و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی برجسته‌تر از گذشته دانست و با اشاره به پیچیدگی‌های جامع امروز افزود: تطبیق عملکرد امروز نیروی انتظامی با شکل‌گیری و نوع آسیب‌های متفاوت با گذشته، نشان از نیروی انسانی کارآمد و متعهد دراین نیرو است.

رئیس رسانه ملی در ادامه با مشترک دانستن بسیاری از وظایف صداوسیما و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی به تشریح شرایط فرهنگی روز جامعه پرداخت و مطالعه مستمر شرایط متغیر جامعه و رصد برنامه‌های رسانه‌ای دشمن را عامل مهمی در موفقیت این دو دستگاه برای آگاه‌سازی مردم در ارائه خدمات بهتر به آنها  اعلام کرد.

ضرغامی در پایان همکاری صداوسیما و نیروی انتظامی را در بهترین شرایط ارزیابی کرد و چند پیشنهاد برای گسترش این همکاری در حوزه‌های مختلف اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها