معاون صدای سازمان صداوسیما گفت: ‌تغییر فرکانسهای رادیو ،‌ تحول و رخدادی بزرگ در تاریخ رسانه ملی و فرصتی مغتنم برای رادیو در عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی است.
کد خبر: ۳۸۷۹۹۴

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد حسین صوفی در مراسم رونمایی از فرکانسهای جدید شبکه های رادیویی افزود: ‌برای آنکه مخاطب رسانه بتواند محتوای پیام را همانگونه که تولید می شود دریافت کند باید تعامل مناسبی میان این دو برقرار شود تا پیام شفاف،‌روشن ، دقیق و با کیفیت مناسب مخابره شود و تاثیرگذار هم باشد.

وی با اشاره به اینکه در فرایند تولید و ارسال پیام حوزه فنی از جایگاه ویژه ای برخوردار است ،افزود : اکنون صداوسیما با افزایش شبکه های رادیویی ، تلویزیونی ، تخصصی داخلی و برون مرزی و بین المللی از 110 شبکه برخوردار است و این درحالی است که در سال 1357 فقط دو شبکه رادیویی و تلویزیونی در ایران فعال بود.

صوفی ،‌ رادیو کشورمان را در میان رادیوهای جهان از سرآمدی و تشخص ویژه برخوردار دانست و گفت :‌ این سرآمدی هم به لحاظ فناوری و هم محتوا با نیروهای کارآمد در 29 استودیوی دیجیتال در ساختمان جدید رادیو و 29 استودیوی تولید و پخش در دیگر مراکز رادیویی ،‌ با ارائه برنامه های متنوع و جذاب بر همگان نمایان است.

وی با اشاره با مساحت و وسعت جغرافیایی ایران ابراز امیدواری کرد ،‌ با سرمایه گذاری و برنامه ریزی در حوزه فنی ،‌ فرکانسهای رادیویی در همه نقاط ایران به خوبی دریافت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها