معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از تأخیر در زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته پودمانی این دانشگاه خبرداد و گفت: با توجه به فشردگی های برنامه های سازمان سنجش در ماه پایانی سال، ثبت نام این دوره از 17 اسفند آغاز می شود و تا 22 اسفند ادامه دارد.
کد خبر: ۳۸۷۶۰۸

رجبعلی برزویی در گفت و گو با مهر افزود: آزمون دوره های کارشناسی ناپیوسته پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی 29 اردیبهشت‌ماه سال 90 برگزار می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: ثبت نام دوره های کارشناسی ناپیوسته پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در 91 کد رشته، 720 کد رشته محل در 31 استان کشور با ظرفیت پذیرش 45 هزار نفر انجام می شود.

به گفته برزویی ، از این میزان پذیرش، 54 درصد در حوزه صنعت، 25 درصد در حوزه مدیریت و خدمات اجتماعی، 18 درصد در حوزه فرهنگ و هنر و 3 درصد به حوزه کشاورزی اختصاص دارد. تمام دوره‌های کارشناسی ناپیوسته پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی، مهارتی است و دوره های عمومی حذف شده‌اند.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص روش اجرای این دوره ها، تاکید کرد: در دوره های کارشناسی ناپیوسته پودمانی علمی کاربردی، روش اجرا به صورت پودمانی است و تنها تفاوت آن با دوره های کاردانی پودمانی این است که آزمون آن ابتدا برگزار می شود.

برزویی اظهار داشت: در رویکرد جدید فعالیت دانشگاه جامع علمی کاربردی بر اساس نیاز سنجی برای هر شغل ، یک دوره آموزشی تعریف شده است.                                   

 پیش از این ثبت نام در دوره های کارشناسی ناپیوسته پودمانی 10 تا 12 اسفندماه اعلام شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها