کمیته فنی فدراسیون فوتبال امروز تصمیم نهایی را می‌گیرد

مذاکره با جلالی برای سرمربیگری تیم امید

اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال در جلسه امروز خود علاوه بر مشخص کردن موضع فدراسیون نسبت به ایرانی یا خارجی بودن سرمربی تیم ملی، سرمربی ایرانی تیم امید را نیز معرفی می‌کنند. در فاصله 4 روز تا نخستین بازی تیم امید در مرحله مقدماتی المپیک 2012 لندن از مجید جلالی به عنوان اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم امید نام می‌برند. جلالی که یکی از مربیان بادانش فوتبال ایران به حساب می‌آید، بیشترین طرفدار را در بین اعضای هیات رئیسه فدراسیون و کمیته فنی دارد و به پشتوانه همین حمایت، بیشترین شانس را برای هدایت تیم امید دارد. این را مذاکرات 2 روز گذشته فدراسیون فوتبال با سرمربی کنونی فولاد خوزستان تایید می‌کند. مجید جلالی در این باره می‌گوید: بله! من برای پذیرش مسوولیت تیم فوتبال امید ایران صحبت کوتاهی با مسوولان فدراسیون فوتبال داشته‌ام اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست. این‌که من مسوولیت تیم فوتبال امید ایران را بپذیرم، منوط به این است که مسوولان فدراسیون فوتبال چه شرایطی را برای آماده سازی تیم امید در نظر می‌گیرند.
کد خبر: ۳۸۶۸۵۴

دیروز رئیس فدراسیون هم مذاکره با مجید جلالی را تایید کرد اما معرفی سرمربی تیم امید را منوط به تصمیم کمیته فنی دانست: به هر حال ما مربیان ایرانی خوب و توانمند متعددی داریم که در این مقطع می‌توانند هدایت تیم امید را به عهده گیرند. ما سعی می‌کنیم از مربیانی برای تیم امید استفاده کنیم که ضمن مهارت و تجربه بالا برای کار در این رده،‌ در مسابقات لیگ هم کارنامه خوبی داشته باشند. صحبت‌هایی انجام شده و موضوع را در جلسه شنبه نهایی خواهیم کرد.

در مورد سرمربی تیم ملی بزرگسالان هم تصمیم نهایی امروز گرفته خواهد شد. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که منصور ابراهیم‌زاده گزینه داخلی مورد نظر فدراسیون فوتبال است. این درحالی است که عباس ترابیان هم می‌گوید هنوز ارتباطش را با کارلوس کرش قطع نکرده‌ و به حضور دوباره این مربی در ایران خوشبین است. در این شرایط باید دید کمیته فنی چه تصمیمی خواهد گرفت؛ این‌که بحث سرمربی خارجی را باز نگه می‌دارد یا در نهایت به انتخاب یک ایرانی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال رای می‌دهد.

حاج‌صفی و انصاری‌فرد دعوت نشدند

در حالی که هنوز نام سرمربی تیم امید مشخص نیست، هومن افاضلی مربی این تیم برای بازی 4 اسفند مقابل قرقیزستان26 نفر را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.نکته قابل توجه در بین اسامی اعلام شده عدم حضور احسان حاج‌صفی و کریم انصاری فرد در این بازی است. ظاهرا غیبت این دو بازیکن در بازی‌های گذشته سبب شده افاضلی از آنها برای بازی با قرقیزستان دعوت نکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها