وزیر صنایع و معادن گفت : از محل منابع حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ، تسهیلات ویژه و بلاعوض به بخش صنعت برای اجرای مناسب این قانون اختصاص می یابد .
کد خبر: ۳۸۶۷۵۱

به گزارش واحد مرکزی خبر ، علی اکبرمحرابیان در حاشیه بهره برداری از بزرگترین کارخانه فرآوری خرمای خاورمیانه در شیراز با اشاره به اجرای بسته حمایتی وزارت صنایع و معادن برای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها افزود: به واحدی های صنعتی که جزء 23 رشته صنایع انرژی بر هستند و در سامانه مربوط نام نویسی کرده اند از محل خط اعتباری انرژی ، تسهیلات پرداخت می شود که تاکنون به تعدادی از این واحدها اختصاص یافته است .

وی گفت : برای تکمیل ، بازسازی و نوسازی واحدهای صنعتی نیز تسهیلات وجوه اداره شده خط انرژی به واحدی های صنعتی پرداخت می شود .

وزیر صنایع همچنین از اختصاص تسهیلات بلاعوض برای تامین گاز شهرک های صنعتی و اختصاص کمک های یارانه ای برای مصرف سوخت واحدهای صنعتی خبر داد و گفت: برای واحدهای استفاده کننده گاز مایع ، از مبلغ پنج هزار و 600 ریالی قیمت گاز در هر متر مکعب سه هزار ریال یارانه پرداخت می شود.

وی افزود علاوه بر آن برای سوخت مازوت نیز حدود 500 ریال به ازای هر لیتر تسهیلات بلاعوض پرداخت می شود .

محرابیان گفت: با تدابیر در نظر گرفته شده از ابتدای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها بخش صنعت در اجرای این طرح موفق بوده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها