فیلمهای سینمایی و تلویزیونی «مشکلات یک مرد محترم»،«کارآگاه خصوصی»، «تام و جری، دستیاران شرلوک هولمز»، «هنوز نرسیدیم»،«سرباز سایبرگ»،«میهمان بابا»، «زره پوش»، «لیمو ترش»، «دلفین کوچک»، «آل کاپون» و «ارنست گنج یاب می‌شود» یکشنبه و دوشنبه 1و2 اسفند ماه مصادف با شب و روز ولادت پرخیر و برکت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) وامام جعفرصادق (ع) ازشبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهـران و سیمای استان‌ها پـخش می‌شـود.
کد خبر: ۳۸۶۵۰۵

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی «مشکلات یک مرد محترم» به کارگردانی شهاب عباسی و تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، یکشنبه 1 اسفند ساعت 20 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

دراین فیلم با بازی بهزاد فراهانی، شهربانو موسوی، باقر صحرارودی و بیوک میرزایی می‌بینیم: سیروس که تنها راننده مینی بوس روستا می‌باشد، کاندیدای شورای روستا شده و همزمان فیش سفرحج به او داده می‌شود و سیروس بین رفتن به حج و عضویت درشورای روستا، باید یکی را انتخاب کند.

فیلم سینمایی «کاراگاه خصوصی» به کارگردانی برایان لِوانت یکشنبه 1 اسفند ماه ساعت 20:45 از شبکه تهران پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی جکی چان و امبربالتا می‌بینیم: زمانی که ازجکی جان به عنوان یک کارآگاه خصوصی درخواست می‌شود ازبچه‌های خواهرش مراقبت ویژه کند؛ او دچار دردسرهای فراوانی می‌شود.

صبح روزدوشنبه 2 اسفند ماه ساعت 9 فیلم سینمایی «تام و جری، دستیاران شرلوک هولمز» به کارگردانی اسپیک برناند و جف سیرگی ازشبکـه تهران روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم سینمایی «تام و جری، دستیاران شرلوک هولمز» درمورد ربوده شدن یک الماس گرانقیمت است که شرلوک هولمز به کمک تام و جری آنها را پیدا می‌کند.

فیلم سینمایی«هنوز نرسیدیم» به کارگردانی برایان لوات دوشنبه 2 اسفند ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شــود.

درخلاصه داستان فیلم آمــده: مردی به دلیل مجاورت محل کارش با محل کاریک خانم با وی آشنا می‌شود و از وی خواستگاری می‌کند، زن دارای دو فرزند است. درتعطیلات آخرسال وقتی زن قرارمی گذارد، درمحل کارش اضافه کاری کند. مرد برای مراقبت ازفرزندان وی آنها را نزد خود می‌آورد.

فیلم سینمایی «سرباز سایبرگ» به کارگردانی جان استید دوشنبه 2 اسفند ماه ساعت 13:30 ازشبکه تهران پخش می‌شود.

داستان فیلم سینمایی «سربازسایبرگ» درمورد سربازی است که در یک پروژه مخفی توسط آمریکاییان از لحاظ ژنتیکی روی مغز آن دستکاری شده و او را ازحالت طبیعی خارج نموده و حالا او فراری است و قصد دارد با آنها مبارزه کند.

فیلم تلویزیونی «میهمان بابا» به کارگردانی جواد مزدآبادی دوشنبه 2 اسفند ماه ساعت 13:30 از سیمای استان‌ها پخش می‌شود.

داستان درباره پیرمردی است که در روز اول بازنشستگی خود با اتفاقات بسیاری مواجه می‌شود.

مهران رجبی، محسن قاضی‌مرادی، فاطمه طاهری، پوراندخت مهیمن، مهوش وقاری، امیر غفارمنش، اسداله یکتا، ناصر گیتی‌جاه، فرانک تمنایی درفیلم تلویزیونی «میهمان بابا» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «زره پوش» دوشنبه 2اسفند ماه به کارگردانی نیمرود آنتال ساعت 14:15 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی مت دیلون، ژان رنو، لارنس فیشبورن و آموری نولاسکو خواهید دید: گروهی مأمورحمل پول، خودروی زره پوش جدیدی را برای حمل پول دراختیارمی گیرند. درمیان آنها پسرجوانی که به تازگی مشغول به کارشده است و برای سرپرستی برادرش با مشکلات مالی مواجه است،تصمیم می‌گیرد به گروهی بپیوندد که قصد دارند ضمن جا به جایی پولها با طرح نقشه و صحنه سازی، پولها را سرقت کند.

فیلم سینمایی «لیمو ترش» به کارگردانی جواد رضویان دوشنبه 2اسفند ماه ساعت 16از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

دراین فیلم خواهید دید: بهروز که لیسانس پرستاری دارد ازدرمانگاهی که درآنجا کار می‌کند، اخراج می‌شود و به دنبال یافتن کارجدیدی است و سرانجام توسط یک موسسه کاریابی به نام رهجویان عاطفه به عنوان پرستارسالمند به خانه مظفر خان فرستاده می‌شود تا درطول یکماهی که فرزندان او در مسافرت هستند از او پرستاری و مراقبت کند.

جواد رضویان،ارژنگ امیرفضلی،هوشنگ حریرچیان،مارال فرجاد واحمد پورمخبر درفیلم سینمایی «لیموترش» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «دلفین کوچک، داستان یک رویا» به کارگردانی ادواردو اسکالت دوشنبه 2اسفند ماه ساعت 18:30 ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: سالهاست که داشتن رویا در اقیانوس از بین رفته و هیچ کس جز خوردن و خوابیدن هیچ امیدی به زندگی ندارد، دنیس دلفین کوچکی است که به همراه گروهش در دریاچه ی کوچکی زندگی می‌کند و برعکس تمام موجودات آرزوها و امید هائی دارد.

فیلم سینمایی «آل کاپون» به کارگردانی جیورجیو سیمونلی دوشنبه 2 اسفند ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم درمورد دو مامور معمولی پلیس است که باید یک باند تبهکار را دستگیر کنند، آنها با کمک پلیس محلی به خوبی ازعهده همه کارها برمی آیند، ولی درست زمانی که به کمک نیاز دارند، نیروی کمکی از راه نمی‌رسد.

فیلم سینمایی «ارنست گنج یاب می‌شود» دوشنبه 2اسفند ماه ساعت 20:45 ازشبکه تهران پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: جیم وارنی ( ارنست ) این بار با پیدا کردن یک گنج بزرگ ماجراهای جالبی خلق می‌کند.

فیلم سینمایی «ارنست گنج یاب می‌شود» به کارگردانی جان آرچری در ژانر کمدی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها