رئیس شورای بازنگری و تحول در علوم انسانی با تشریح ابعاد مختلف تحول در علوم انسانی گفت: 14 کارگروه در شورای بازنگری و تحول علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی بازنگری علوم انسانی را در دستور کار قرار داده اند که به تدریج فعالیت خود را آغاز می‌کنند. غلامعلی حداد عادل در گفت‌وگو با مهر با اعلام این خبر افزود: تحول در علوم انسانی یک کار بنیادی و دراز مدت است که ظرف 6 ماه یا یک سال به اتمام نمی‌رسد به همین منظور 14 کارگروه در شورای بازنگری و تحول علوم انسانی که زیر مجموعه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، تشکیل شد.
کد خبر: ۳۸۵۹۰۹

وی در ارتباط با اعضای تشکیل‌دهنده این کارگروه گفت: استادان صاحب نظر و معتقد به تحول در این کارگروه‌ها شرکت و کار خود را بتدریج آغاز می‌کنند.به گفته وی روند تحول در بازنگری ابعاد مختلف علوم انسانی در حوزه‌های کتاب درسی، استاد، دانشگاه، پایان نامه‌ها، رساله، مجلات و طرح‌های تحولی صورت می‌گیرد.

حداد عادل با تاکید بر این‌که نتایج حاصل از تحقیقات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در شورای بازنگری و تحول علوم انسانی مورد توجه قرار می‌گیرد، اظهار کرد: بازنگری کتاب‌های درسی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی مورد توجه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها