3 فرد شرور که با جعل عنوان مامور و بسیج اقدام به ربودن و آزار و اذیت یک دختر جوان کرده بودند،‌با حکم دادگاه به اعدام محکوم شدند.
کد خبر: ۳۸۵۶۴۰

به گزارش فارس، روز 2 آذر امسال، دختر جوانی با حضور در دادسرای جنایی تهران، مدعی شد که چند روز قبل از سوی سرنشینان یک خودرو ربوده شده و بعد از اینکه او را به حوالی تهران بردند، مورد آزار و اذیت قرار دادند.

با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت تا اینکه مدتی بعد و با توجه به چهره‌نگاری‌های انجام شده از سوی دختر جوان، تعدادی از متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

بعد از اینکه دختر جوان توانست تمام متهمان را شناسایی کند، متهمان نیز لب به اعتراف گشودند و مدعی شدند که بعد از سرقت و زورگیری از چند مرد، اقدام به ربودن این دختر جوان کرده‌اند.

یکی از متهمان گفت: شب حادثه با استفاده از سلاح قلابی اقدام به سرقت لپ‌تاپ، پول نقد و اموال چند مرد کردیم؛ بعد از آن، با استفاده از خودرویی که صبح حادثه از منطقه نیاوران ربوده بودیم، دختر جوانی را به بهانه اینکه پوشش نامناسبی دارد ربودیم و خودمان را هم بسیجی معرفی کردیم.

دختر جوان درباره نحوه ربوده شدن خود توسط متهمان گفت: بعد از اینکه مرا ربودند، به ساختمان مخروبه‌ای در حاشیه تهران بردند و 3 روز در آنجا مرا نگه داشتند و بعد از اینکه 4 نفر از آنها مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند، رهایم کردند.

با کامل شدن تحقیقات، پرونده به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد که در تاریخ 17 بهمن، آخرین جلسه دادگاه در شعبه 77 و به ریاست قاضی اکبر ساعی برگزار شد.

دختر جوان، بعد از اینکه تمام متهمان را شناسایی کرد، مدعی شد که فقط یک نفر از آنها، وی را مورد آزار و اذیت قرار نداده است.

متهمان نیز با انکار اتهام آزار و اذیت شاکی، مدعی بودند که دختر جوان در کار قاچاق و عرضه مواد مخدر مخصوصاً شیشه بوده است و به خاطر مشکلاتی که در این زمینه با آن‌ها داشته است، او را ربوده‌اند.

البته این ادعا از سوی قضات دادگاه به دلیل اینکه اثبات نشد، رد شد.

این ادعای متهمان در حالی بود که در پرونده آنها، اتهاماتی مانند ایجاد رعب و وحشت و همچنین درگیری با مأموران پلیس و همچنین حمله به کیوسک‌ ناجا وجود دارد.

بعد از اتمام اظهارات متهمان، قاضی اکبر ساعی ختم جلسه را اعلام و صدور حکم را به بعد از مشورت با مستشاران دادگاه موکول کرد.

صبح امروز، حکم متهمان این پرونده از سوی قضات این شعبه به شرح ذیل صادر شد:

1- 3 نفر از متهمان به خاطر تجاوز به عنف به اعدام محکوم شدند.

2- این سه متهم به خاطر شرکت در آدم‌ربایی به 10 سال حبس محکوم شدند. همچنین متهمان به خاطر سرقت اموال و خودرو شاکیان به 4 سال حبس و 100 ضربه شلاق محکوم شدند.

3- متهمان به خاطر جعل عنوان مامور و بسیج به تحمل یک‌سال حبس محکوم شدند.

4- 2 نفر از متهمان به خاطر نگهداری موادمخدر به 100 ضربه شلاق محکوم شدند و پرونده این افراد به اتهام حمله به مأموران و کیوسک پلیس برای رسیدگی به دادگاه انقلاب ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها