زن میانسالی با مراجعه به دادگاه خانواده، مهریه خود را به اجرا گذاشت اما وقتی همسرش مدعی شد مالی ندارد تا مهریه وی را پرداخت کند، شاکی از قاضی خواست تا قبر او را توقیف کند.
کد خبر: ۳۸۵۴۶۵

به گزارش ایسنا، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده ضمن به اجرا گذاشتن مهریه خود از شوهرش به خاطر نپرداختن نفقه شکایت کرد، وی در همین خصوص خطاب به قاضی دادگاه گفت: 14 سال از آغاز زندگی مشترک من و شوهرم می‌گذرد. از همان آغاز زندگی متوجه شدم او مرد زندگی نیست، او فوق‌العاده خسیس است و از پرداخت خرجی به من امتناع می‌کند.

چند بار خواستم از او به دادگاه خانواده شکایت کنم اما خانواده‌ام مانع شدند. آنها با پرداخت پول و کمک‌های دیگر، مرا به ادامه زندگی تشویق می‌کردند.

این زن میانسال در ادامه افزود: در شرایطی که بچه‌هایم بزرگ شده‌اند و به مدرسه می‌روند و نیاز به پول توجیبی دارند، همسرم از دادن خرجی به آنها امتناع می‌کند و هر وقت اعتراض می‌کنم، او با پررویی می‌گوید پول و خرجی خودت و بچه‌ها را از پدر و مادرت بگیر.

وی اضافه کرد: مدتی قبل پدرم فوت کرد و پولی که خانواده‌ام به من می‌دادند قطع شد، با این وضعیت، ادامه زندگی برایم دشوار شده است بنابراین تصمیم گرفتم برای جبران همه زجری که کشیده‌ام مهریه‌ام را که 50 سکه طلاست، به اجرا بگذارم.

بنابراین گزارش، همسر شاکی که در دادگاه حضور داشت، با بیان این‌که مالی برای پرداخت مهریه همسرش ندارد، از قاضی خواست تا مهریه وی را قسط‌بندی کند.

در همین حین شاکی مدعی شد همسرش 2 دستگاه ساختمان، یک مغازه و یک دستگاه اتومبیل سواری دارد و درآمد ماهانه‌اش بسیار بالاست؛ این در حالی بود که مرد ادعاهای همسرش را بشدت رد کرد.

زن که مدرکی برای اثبات حرف‌هایش نداشت، این‌بار مدعی شد همسرش یک قطعه قبر در بهشت زهرا برای خودش خریده است.

وی با ارائه نشانی و مشخصات قبر از قاضی خواست تا دستور توقیف آن را صادر کند اما شوهر این زن همچنان ادعاهای همسرش را انکار می‌کرد. سرانجام وی در بازجویی‌های فنی دچار تناقض‌گویی شد و به داشتن قبری در بهشت زهرا اعتراف کرد.

وی سپس به همسرش قول داد که ماهانه مبلغی از درآمد خود را به عنوان خرجی به او و بچه‌هایش در نظر بگیرد و از او خواست تا از شکایت خود صرف‌نظر کند.

اما زن با درخواست همسرش همچنان برخواسته خود تاکید کرد و از قاضی خواست تا قبر شوهرش را در ازای مطالبه نفقه و مهریه‌اش توقیف کند.

قاضی دادگاه پس از شنیدن اظهارات طرفین و با توجه به این‌که مهریه عندالمطالبه است، دستور توقیف قبر 20 میلیون تومانی وی را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها