از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ابلاغ شد

دو بخشنامه جدید دولت برای متقاضیان انتقال از تهران

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در راستای اجرایی شدن انتقال کارمندان از کلانشهرها به شهر‌های کوچک و تسهیل در این امر، دستگاه‌های اجرایی مستقر در تهران را مکلف کرد حقوق و مزایای کارکنان منتقل شده به استان البرز را تا پایان سال جاری پرداخت کنند.
کد خبر: ۳۸۵۲۲۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، لطف الله فروزنده دهکردی ، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در بخشنامه‌ای، همه دستگاه‌های اجرایی مستقر در تهران را مکلف کرد حقوق و مزایای کارکنان منتقل شده به استان البرز را تا پایان سال جاری پرداخت کنند.

بر این اساس ، از آنجا که دستگاه‌های اجرایی و ادارات کل استان البرز در حال شکل گیری بوده و عمدتاً فاقد سیستم‌های اداری مورد نیاز می باشند این بخشنامه صادر شده است.

همچنین بخشنامه دیگری از سوی عبدالعلی تاجی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور درخصوص کارکنان وزارت دفاع، پشتیبانی و نیرو های مسلح که به سایر دستگاههای اجرایی منتقل می شوند صادر شده است.

براساس این بخشنامه ، با توجه به اینکه مشاغل سازمانی این کارکنان و اخذ ردیف‌های استخدامی آنان با ساز و کار خاص نیرو‌های مسلح اجرایی می شود و با امعان نظر به وضعیت خاص صندوق بازنشستگی کارکنان نیروهای مسلح، امکان انتقال پست سازمانی و ردیف استخدامی آنان میسر نمی‌باشد، از این رو دستگاه های اجرایی مکلفند از محل پست‌های بلاتصدی نسبت به پذیرش این کارکنان اقدام کنند.

بر این اساس، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مکلف شده است تا پایان سال جاری حقوق و مزایای منتقلین را پرداخت کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها