دوچرخه سواری قهرمانی آسیا

رکابزنان ایران 4مدال کسب کردند

دومین روز از رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در تایلند با کسب دو نشان نقره دیگر برای رکابزنان چهار کیلومتر تعقیبی ایران پیگیری شد.
کد خبر: ۳۸۴۷۸۲

به گزارش مهر، در ادامه دومین روز از رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در پیست «ناخون راتچاسیما» تایلند ، تیم کشورمان در مواد 4 کیلومتر تعقیبی انفرادی جوانان و بزرگسالان به مصاف حریفان خود رفت و صاحب دو مدال نقره شد.

در ماده 4 کیلومتر تعقیبی انفرادی بزرگسالان علیرضا حقی که بیشترین مدال را در همین ماده در رقابت‌های برون مرزی از آن کشورمان کرده است باز هم موفق شد بر سکوی نایب قهرمانی آسیا بایستد. حقی در مسابقه فینال امروز با زمان 4 دقیقه و 41 ثانیه در مکان دوم ایستاد و اولین مدال نقره تیم کشورمان را در این رقابت‌ها بدست آورد. در این ماده رکابزنانی از کشورهای کره جنوبی و ژاپن مدال طلا و برنز گرفتند.

در همین ماده و در رده سنی جوانان پیام سعدی پور در آخرین حضور خود در رده سنی جوانان آسیا با ایستادن در رده دوم، مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرد.

تیم دوچرخه‌سواری کشورمان تا به امروز صاحب چهار مدال طلا (محمد رجبلو)، دو نقره (پیام سعدی پور و علیرضا حقی) و یک نشان برنز توسط تیم اسپرینت جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا شده است.

سی و یکمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی بزرگسالان آسیا و هجدهمین دوره رقابت‌های دوچرخه ‌سواری جوانان آسیا از 20 تا 30 بهمن‌ماه در تایلند برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها