2 نفر از نوجوانان هنگام مرگ برای دوستانشان پیام خداحافظی ارسال کرده بودند

مصرف شیشه؛ علت احتمالی خودکشی 3 نوجوان هندیجانی

در پی خودکشی 3 نوجوان در شهرستان هندیجان در جنوب خوزستان، ابعاد تازه‌ای از علت این حادثه فاش شد. به گزارش «جام‌جم»، چند روز پیش در پی تماس مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان هندیجان مبنی بر این‌که 2 نوجوان 15 و 16 ساله خود را از تیر افقی دروازه فوتبال حلق‌آویز کرده‌اند، ماموران عازم محل شده و موضوع را به دادستان هندیجان و بازپرس ویژه قتل این شهرستان گزارش کردند. با تحقیقات مقدماتی، جسد 2 نوجوان فوت شده برای تعیین علت مرگ به مرکز استان انتقال یافت.
کد خبر: ۳۸۴۷۳۰

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان در ارتباط با آخرین پیگیری‌های پلیس آگاهی در این زمینه به «جام‌جم» گفت: پس از گزارش مرگ این دو نوجوان و حضور ماموران صحنه پلیس آگاهی در محل مشخص شد آنها با گذاشتن موتورسیکلت زیر پایشان، از آن بالا رفته و سپس با انداختن موتورسیکلت خود را حلقه‌آویز کرده‌اند.

سرهنگ محسنی افزود: یک هفته پیش از این حادثه نیز یکی از دوستان 2 نوجوان فوت شده با انداختن خود به رودخانه خودکشی کرده بود و تحقیق در این ارتباط که آیا این فرد خودکشی کرده یا مرگ او علت دیگری داشته است، همچنان ادامه دارد. محسنی اضافه کرد: تحقیقات نشان می‌دهد این دو نوجوان به موادمخدر شیشه اعتیاد داشته‌اند و احتمال دارد آنها دچار توهم شده و تصمیم به خودکشی گرفته‌اند؛ به طوری که در بررسی تلفن‌های همراهشان مشخص شد این دو نوجوان با ارسال پیامک به دوستانشان از آنها خداحافظی کرده‌اند.

توهم شیشه‌ای

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان تصریح کرد: با توجه به نبود امکانات کافی در هندیجان، اجساد 2 نوجوان به پزشکی قانونی استان انتقال یافت تا آزمایش سم‌شناسی انجام شود.

وی با اشاره به پیامدهای مصرف شیشه که ازجمله ارتکاب انواع جرایم بویژه جرم خشن است، یادآور شد: چندی پیش ماموران پلیس آگاهی تهران 2 جوان معتاد به شیشه را دستگیر کردند که در فاصله زمانی صبح تا ظهر طی 4 مرحله دست به سرقت مسلحانه زده بودند که یک فقره از این سرقت‌ها مربوط به دزدی از پمپ بنزین بود.

بهروز فرج‌اللهی، فرماندار هندیجان نیز درباره خودکشی 2 نوجوان هندیجانی به خبرنگار ما در استان خوزستان گفت: طبق تحقیقات به عمل آمده این 2 نوجوان هندیجانی که خود را حلق‌آویز کرده‌اند، چند سال پیش ترک تحصیل کرده و یکی از آنها به اتهام سرقت، ‌دارای سابقه کیفری بوده است.

فرج‌اللهی افزود: در حال حاضر با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، تحقیقات ادامه دارد تا مشخص شود این دو نوجوان با چه انگیزه‌ای خودکشی کرده‌اند. وی تصریح کرد: طبق بررسی‌های اولیه، همان گونه که دادستان هندیجان اعلام کرده، میان این دو نوجوان و نوجوان دیگری که یک هفته پیش از این حادثه در رودخانه غرق شده بود، ارتباط عاطفی وجود داشته که موضوع در حال بررسی است.

مجوز بیاورید

در ارتباط با پیگیری این حادثه، در تماس با دکتر حسینی، رئیس پزشکی قانونی استان خوزستان از او درباره نتیجه کالبدشکافی و مشخص شدن علت مرگ 2 نوجوان هندیجانی پرسیدیم که وی گفت: تا زمانی که قاضی پرونده مجوز صادر نکند، نمی‌توانیم نتیجه تحقیقات را اعلام کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها