برتری تیم ملی فوتبال ایران در دیدار دوستانه مقابل روسیه در رسانه های مختلف اروپا و آسیا بازتاب گسترده ای داشت.
کد خبر: ۳۸۴۷۰۱

به گزارش ایرنا، این دیدار که چهارشنبه شب در ابوظبی برگزار شد، با تک گل محمدرضا خلعتبری به سود تیم ملی کشورمان خاتمه یافت.

یورو اسپورت

بعد از این دیدار سایت یورو اسپورت در گزارشی به نقل از خبرگزاری رویترز تحت عنوان «تیم ایران ، روسیه را غافلگیر کرد» نوشت: خلعتبری در آخرین دقیقه گل پیروزی تیم ایران را وارد دروازه حریف کرد.

این سایت در ادامه به حضور کارلوس کرش سرمربی سابق تیم های ملی پرتغال و رئال مادرید اسپانیا، در جایگاه ویژه اشاره کرده است که برای تماشای بازی ایران به ورزشگاه رفته بود.این مربی قرار است هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده بگیرد.

به نوشته یورو اسپورت، این پیروزی اولین برد ایران مقابل روسیه بعد از سه دهه بود. ایران آخرین بار در سال 1985 توانسته بود روسیه را شکست بدهد.

یوفا

سایت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) هم به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت، تیم تحت رهبری دیک ادووکات اولین شکست خود را در سال 2011 متحمل شد.

سایت یوفا در ادامه آورده است، گل دیر هنگام محمدرضا خلعتبری تیم روسیه را محکوم به این باخت کرد.

این سایت سپس گزارش مفصلی از روند بازی و عملکرد دو تیم ارایه داده است که در نهایت به گل دقیقه 90 و برد تیم ملی فوتبال ایران ختم شد.

اسپورت 360 درجه

این روزنامه ورزشی چاپ امارات عربی متحده بر خلاف سایت های اروپایی در خبر خود به تأثیر نتیجه این دیدار بر کارلوس کرش پرداخته است.

این سایت در تیتر خود آورده است: «تیم ایران با برتری مقابل تیم قدرتمند روسیه ، کرش را تحت تأثیر قرار داد».

روزنامه اسپورت 360 درجه افزود: بازیکنان ایران می خواستند بازی خوبی را مقابل کرش ارایه بدهند و با درخشش محمدرضا خلعتبری توانستند به این هدف خود برسند.کرش که به مدت تقریبا پنج سال دستیار الکس فرگوسن در تیم منچستریونایتد انگلیس بوده است، در صورتی که جانشینی افشین قطبی در تیم ایران را بپذیرد باید نهایت استفاده را از تجربه خود بکند تا بتواند ایران را به جام جهانی 2014 برزیل برساند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا

این سایت بعد از بازی تیم های ایران و روسیه نوشت: تک گل محمدرضا خلعتبری در آخرین دقیقه بازی برای برتری قهرمان سه دوره آسیا مقابل روسیه کافی بود.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه به نحوه به ثمر رسیدن این گل دیدنی توسط مهاجم 26 ساله کشورمان و سپس اخراج او به دلیل درآوردن پیراهنش در جشن بعد از گلزنی اشاره کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها