با حضور 2 کارگردان مطرح جهانی و اجرای 7 نمایش خارجی، بیست و نهمین جشنواره تئاتر فجر در قامت یک رویداد جهانی برگزار می‌شود. دیروز در یک نشست خبری، محمد حیدری دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از حضور پیتر اشتاین آلمانی و رومئو کاستولیچی ایتالیایی در تهران خبر داد. او درباره آثار بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره بیست و نهم گفت: در این بخش7 نمایش لو، مصائب زنان تروا و (a+b) از ایتالیا، اروپایی‌ها از جمهوری چک، آنتیگونه از استونی، پاندورا 88 مشترک آلمان و کانادا و ویتسک از کره جنوبی در کنار نمایش‌های کسوف ایوب آقاخانی، جیره‌بندی پر خروس برای سوگواری علی نرگس‌نژاد، نامه‌هایی به تب سیامک احصایی، من، هملت، تو فرزین ریحانی‌نژاد، عجایب‌المخلوقات رضا ثروتی، روال عادی محمدرضا خاکی، لانه شغال رضا صابری، فروش یک روح سرکش ابراهیم پشت‌کوهی، خانه برناردا آلبا زهرا صبری و ابرهای پشت حنجره رضا گوران روی صحنه می‌روند.
کد خبر: ۳۸۴۳۵۳

وی همچنین از برگزاری بزرگداشت برای محمدعلی کشاورز، فریده سپاه‌منصور، محمود عزیزی و یدالله آقاعباسی در جشنواره بیست و نهم تئاتر فجر خبر داد.

بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از دیروز با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و اجرای آثار در استان‌های البرز، گلستان، گیلان و خراسان آغاز به کار کرده و از 23بهمن تالارهای شهر تهران نیز میزبان نمایش‌های این رویداد هنری خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها