کشف جسد یک مرد در کانال آب

مرد ناشناس را شناسایی کنید

در پی کشف جسد یک مرد در کانال آب ، پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست این جسد را شناسایی کنند.
کد خبر: ۳۸۴۲۸۵

به گزارش ایسنا ، ماموران کلانتری 173 امین‌آباد در ساعت10:30 بیست و ششم مهرماه امسال از طریق تماس‌ های مردمی در جریان کشف جسد یک مرد در خیابان آجرماشین قرار گرفتند.

با اعزام ماموران کلانتری به محل و در بررسی مقدماتی، مشخص شد کارگران شهرداری در حین لایروبی کانال آب متوجه جسد یک مرد حدود 45 ساله داخل کانال شدند.

با گزارش موضوع و حضور رییس شعبه 101 دادگاه عمومی بخش کهریزک‌ تیم بررسی صحنه تشخیص هویت به این محل اعزام شدند و با اعلام فوت مشکوک از سوی پزشکی قانونی و به دستور رییس شعبه 101 دادگاه عمومی کهریزک، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در بررسی‌های بعدی از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مشخص شد تاکنون فرد یا خانواده‌ای، فقدانی مردی حدود40 ساله را به هیچ یک از مراجع انتظامی و قضائی اعلام نکرده و همچنان هویت جسد ناشناس باقی مانده است.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به صدورمجوز انتشار تصویر جسد در جراید توسط قاضی پرونده، گفت: با توجه به عدم شناسایی هویت جسد از تمامی شهروندانی که موفق به شناسایی جسد شده یا هر گونه اطلاعاتی در مورد وقوع حادثه دارند درخواست می‌شود تا به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه یا با شماره تلفن‌های 51055510 یا 51055429 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها