3 آدم‌ربا با خوراندن تریاک قصد معتاد کردن کودک 12 ساله را داشتند

نجات کودک ربوده‌شده از درون غار

3 معتاد پسر 12 ساله‌ای را در راه مدرسه ربودند تا از خانواده‌اش 200 میلیون تومان اخاذی کنند. آدم‌رباها، پسر دانش‌آموز را 6 روز در ارتفاعات مرودشت زندانی کردند و در این مدت با خوراندن تریاک به گروگان، قصد معتاد کردن او را داشتند.
کد خبر: ۳۸۴۱۰۷

به گزارش «جام‌جم» ساعت 30‌/‌7 روز هفتم بهمن پسر 12 ساله‌ای عازم مدرسه شد ولی ظهر به خانه بازنگشت.

والدین این دانش‌آموز دلواپس شده و به مدرسه رفتند که اطلاع‌ یافتند او به مدرسه نرفته است. آنها پس از جستجوی ناموفق با حضور در پلیس آگاهی شهرستان مرودشت، گم شدن پسرشان را اطلاع دادند. در حالی که جستجوهای پلیسی برای پیدا کردن پسر گمشده آغاز شده بود، مردی ناشناس با خانواده شاکی تماس گرفت و با اشاره به این‌که فرزند آنها را ربوده، برای آزادی‌اش 200 میلیون تومان پول خواست.

ماموران وقتی از این موضوع باخبر شدند، ضمن آموزش به خانواده شاکی از آنها خواستند تا در محل ملاقات با رباینده حضور یابند. با این حال مرد آدم‌ربا چند بار در تماس با شاکی قرار ملاقات تعیین کرد؛ اما در محل‌های قرار حاضر نشد.

ماموران که احتمال می‌دادند مرد آدم‌ربا و همدستانش کودک را از شهر خارج کرده‌اند، به تحقیقات ادامه دادند تا این‌که سرنخ‌هایی را به دست آوردند که نشان می‌داد آدم‌رباها پسر دانش‌آموز را به ارتفاعات مرودشت منتقل و در غاری زندانی کرده‌اند.

گروگان، 6 روز در غار پنهان بود

با مشخص شدن محل نگهداری گروگان، ماموران با هماهنگی قضایی به ارتفاعات مرودشت استان فارس اعزام شدند و منطقه را محاصره کردند.

دقایقی بعد، ماموران با دیدن 3 مرد که کودکی را از غاری خارج کرده و در حال پایین آوردن از ارتفاعات هستند، 3 گروگانگیر را دستگیر کردند و گروگان خردسال نیز نجات یافت و تحویل خانواده‌اش شد. متهمان در بازجویی به گروگانگیری به انگیزه اخاذی اعتراف کردند.

متهمان قصد معتاد کردن گروگان را داشتند

یکی از آدم‌رباها در اظهاراتش گفت: من و 2 همدستم برای تامین هزینه تریاک، اموال خانه‌مان را می‌فروختیم. از چند روز پیش که پول‌هایمان تمام شد، تصمیم گرفتیم با ربودن یک کودک، از خانواده‌اش اخاذی کنیم.

متهم یادآور شد: با بررسی درباره خانواده پسر 12 ساله وقتی متوجه شدیم خانواده‌اش وضع مالی مناسبی دارند، فرزندشان را در راه مدرسه ربوده و به ارتفاعات مرودشت منتقل کردیم و در تماس با خانواده‌اش 200 میلیون تومان پول خواستیم.

در 6 روزی که کودک در اسارتگاه ما بود، می‌خواستیم با خوراندن تریاک به وی،‌او را معتاد کنیم ولی پسر 12 ساله مقاومت کرد و عاقبت مخفیگاهمان لو رفت و دستگیر شدیم.

بنابر این گزارش، 2 همدست دیگر متهم نیز بازجویی شدند و به همکاری با مرد آدم‌ربا اعتراف کردند.

3 مرد آدم‌ربا با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شدند. تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها