هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس

شکست آبی‌های لندن در خانه

آبی‌های لندن با مهاجم 50 میلیون پوندی خود هم نتوانستند حریف سرخ‌پوشان آنفیلدی شوند.
کد خبر: ۳۸۴۰۰۸

به گزارش ایسنا، لیورپول حساس‌ترین دیدار هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر را از آن خود کرد.

عصر یکشنبه در آخرین دیدار هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان لیورپول بود و در پایان نتیجه مسابقه و هر سه امتیازش را به شاگردان کنی دالگلیش واگذار کرد.

تک گل سرنوشت‌ساز این مسابقه را رائول میرلس در دقیقه 69 وارد دروازه آبی‌های لندن کرد. با تک گل این بازیکن اهل پرتغال، لیورپول در خانه چلسی به پیروزی رسید و هر سه امتیاز مسابقه را از آن خود کرد.

به این ترتیب فرناندو تورس که در اولین بازی خود با پیراهن چلسی برابر هم‌تیمی‌های سابقش قرار می‌گرفت، شاهد شکست هم‌تیمی‌های جدیدش بود.

این مهاجم اسپانیایی که در مهلت زمستانی جابجایی بازیکنان فوتبال با رقم سرسام‌آور 50 میلیون پوند از لیورپول به چلسی پیوسته بود، در بازی عصر یکشنبه برای نخستین بار با پیراهن تیم جدیدش به میدان رفت و 66 دقیقه در میدان حاضر بود.

چلسی با این شکست 44 امتیازی ماند و از مکان چهارم جدول رقابت‌های لیگ برتر تکان نخورد.

لیورپول هم با این پیروزی 38 امتیازی شد و تا حدودی خود را به تیم‌های بالای جدول نزدیک‌تر کرد.

در دیگر دیدار یکشنبه شب لیگ برتر، بیرمنگام در خانه وستهام توانست این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا به این ترتیب تیم‌های میهمان برندگان دو دیدار عصر یکشنبه لیگ برتر انگلیس باشند.

در جدول رقابت‌های لیگ برتر در پایان هفته بیست و ششم، منچستریونایتد با 54 امتیاز و یک بازی عقب افتاده پیشتاز است. آرسنال با 50 امتیاز از 25 بازی در مکان دوم جای دارد. منچسترسیتی هم با 49 امتیاز از 26 بازی سوم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها