فیلم تلویزیونی «آغاز» به کارگردانی ابراهیم نعمتیان و تهیه کنندگی محمدرضا معینی به همت شبکه باران در رشت تولید شده است.
کد خبر: ۳۸۳۸۵۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ، محمدرضا معینی، تهیه‌کننده تله فیلم آغاز درخصوص داستان این تله فیلم گفت: این فیلم درباره زندگی مردی میانسال به اسم رضاست که 2 فرزند دختر دارد. رضا 8 سال پیش همسرش را از دست داده، اما اکنون دچار ناراحتی کلیه است که این مشکلات باعث ناامیدی وی شده، اما آشنایی او با شقایق در بیمارستان که او هم دچار ناراحتی کلیه است، زندگی‌اش را دگرگون می‌کند.

وی با بیان این‌که داستان این فیلم چندبار بازنویسی شده اظهار داشت: فیلمنامه خوب در بازنویسی به دست می‌آید. معمولا می‌کوشم برای تهیه فیلمنامه خوب مراحل بازنویسی را هم به صورت کارگاهی برگزار کنم تا فیلمنامه ایده‌آلم را به دست بیاورم.

معینی، با بیان اینکه : «کار خوب جغرافیا نمی‌شناسد و اگر گروه از توانایی بالایی برخوردار باشد قطعا اثر تولید شده با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند»، اضافه کرد: بازیگران تله فیلم آغاز کاملا بومی و بازیگران اگر چه نام آشنا نیستند اما از قابلیت‌ها و توانمندی‌هایی برخوردارند که باید به آنها توجه شود.

ابراهیم نعمتیان، نویسنده و کارگردان این تله فیلم ادامه داد: در این تله‌فیلم، داستان زندگی شخصی به نمایش در آمده که امید به زندگی ندارد و با اتفاق‌هایی که برایش رخ می‌دهد، جهت زندگی‌اش تغییر می‌کند.

وی با بیان این‌که این فیلم برای کسانی که در این دوره از زندگی قطع امید کرده‌اند، بسیار جذاب و دیدنی است ،گفت: بالاخره مشکلات در همه زندگی‌ها هست و باید با آنها مقابله کرد. ما در این تله فیلم با اتفاق‌هایی که شکل می‌گیرد، بخشی از زندگی روزمره مردم را به نمایش درآوردیم.

نعمتیان ضمن اشاره به این‌که انتخاب بازیگر یک مقوله بسیار مهم برای کارگردان است،ابراز داشت: به نظرم انتخاب بازیگران مطرح استان گیلان برای تولید تله فیلم آغاز، انتخابی درست و بجا بود.
 
فیلم تلویزیونی آغاز علاوه بر شبکه استانی گیلان از یکی از شبکه های سراسری پخش خواهد شد.

تعدادی از عواملی که در ساخت این فیلم تلویزیونی همکاری دارند، عبارتند از :

مدیرتولید: اسماعیل حاجتی، طراح صحنه: سینا فیض، طراح گریم: ثمین سالک، صدابردار: حمید سلیمان‌زاده، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: علیرضا اسدبیگی، تدوینگر: سید مصطفی نبوی، مجری گریم: نگار عباسی‌فرد، منشی‌صحنه: فرخنده شعبانی‌نژاد، دستیار دوم کارگردان: علی تقوی‌زاده،بازیگران: نسیم جمالی، عباس بهری، سید مرتضی جلوه و فرشته حسینیان.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها