فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «راه»، «نفر هفتم»، «مدرک جرم»، «نزدیک‌تر بیا»، «متولد چهارم جولای»، «آن سفر کرده»، «جاده»، «صلات ظهر»، «جایی نزدیک آسمان»، «مسافر شب»، «فلیکا»، «وقتی همه خواب بودند»، «روشنایی دریا»، «سقوط»، «هشت»، «دستمزد»، «خیلی دور، خیلی نزدیک»، «دست‌های خالی»، «دست تقدیر»، «ترن»، «ماه»، «مداد نجار»، «دشمنان نزدیک»، «مجرم»، «کاپیتان ابورائد»، «چشم به راه»، «آن روز»، «مسافر» و «فصل بیداری» در سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت حضرت امام رضا(ع) سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از شبکه‌های سراسری سیما پخش می‌شود.
کد خبر: ۳۸۳۴۸۱

شبکه یک

راه ـ فردا ساعت 9

نفر هفتم ـ فردا ساعت 16

مدرک جرم ـ پنجشنبه 45 دقیقه بامداد

نزدیک‌تر بیا ـ پنجشنبه ساعت 15‌/‌9

متولد چهارم جولای ـ پنجشنبه ساعت 22

آن سفر کرده ـ جمعه ساعت 15‌/‌9

جاده ـ جمعه ساعت 16

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی «راه» چهارشنبه 13 بهمن‌ماه ساعت 9 صبح پخش می‌شود.زینب که پزشک زنان است، بتازگی پدرش را از دست داده است. دراین میان کاروانی زیارتی از پزشکان عازم زیارت کربلا درماه محرم هستند. زینب هم مشتاقانه آماده سفر می‌شود.

فیلم تلویزیونی «نفر هفتم» هم چهارشنبه 13 بهمن‌ماه ساعت 16 روی آنتن می‌رود.یک قنادی در طرح اصلاح معابر و نوسازی شهرداری قرار گرفته و باید تخریب شود، ولی مالک آن یک پیرمرد است که اجازه این کار را نمی‌دهد.

فیلم سینمایی «مدرک جرم» هم 45 هم دقیقه بامداد روز پنجشنبه 14 بهمن‌ماه روی آنتن می‌رود.پیش از انقلاب هنگام بازدید نخست‌وزیر از شهرداری، عده‌ای از کارمندان با وی عکس یادگاری انداخته‌اند. پس از انقلاب عده‌ای زمین‌خوار و دلال، عکس را یافته و قصد اخاذی دارند.

فیلم تلویزیونی «نزدیک‌تر بیا» هم پنجشنبه 14 بهمن ساعت 15‌/‌9 روی آنتن می‌رود.سلوک سربازی است که در پاسگاهی واقع در شمال کشور خدمت می‌کند. او شیفته دختری به نام حیران شده که در روستای مجاور پاسگاه زندگی می‌کند.

فیلم سینمایی «متولد چهارم جولای» هم پنجشنبه 14 بهمن‌ماه ساعت 22 پخش می‌شود.یک سرباز آمریکایی به نام ران در جنگ ویتنام مجروح شده و برای همیشه از دو پا فلج می‌شود.

صبح جمعه 15 بهمن‌ماه ساعت 15‌/‌9 نیز فیلم تلویزیونی «آن سفر کرده» پخش می‌شود.علیجان در سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) از ولایت خود به همراه دیگر افراد عزادار به مقصد تهران در حرکت هستند و بین راه پیرمردی کهنسال به آنها ملحق می‌شود.

فیلم تلویزیونی «جاده» هم جمعه 15 بهمن‌ماه ساعت 16 پخش می‌شود.داستان این فیلم درباره 8 آدم مختلف است که با قصه‌های متفاوتی سوار بر اتوبوسی به سمت حرم امام رضا(ع) راهی می‌شوند.

شبکه 2

صلات ظهر ـ چهارشنبه ساعت 30‌/‌18

جایی نزدیک آسمان ـ چهارشنبه ساعت 30‌/‌21

مسافر شب ـ جمعه ساعت 30‌/‌18

فلیکا ـ جمعه ساعت 23

فیلم تلویزیونی «صلات ظهر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی افشین صادقی هم چهارشنبه 13 بهمن‌ماه ساعت 30‌/‌18 پخش می‌شود.یحیی و بهروز از دوستان و هم‌محله‌ای‌های قدیم، پس از سال‌ها همدیگر را پیدا می‌کنند، محل قرار آنها، تکیه و هیات محله دوران بچگی‌شان است.

فیلم تلویزیونی «جایی نزدیک آسمان» چهارشنبه 13 بهمن ساعت 30‌/‌21 پخش می‌شود.«جایی نزدیک آسمان» روایت داستان زندگی کودکی است که علاقه شدیدی به اسب خود دارد و حتی با وجود وضعیت مالی نامناسب که برای خانواده‌اش ایجاد شده، حاضر به فروش اسبش نیست.

فیلم تلویزیونی «مسافر شب» هم جمعه 15 بهمن‌ماه ساعت 30‌/‌18 پخش می‌شود.داستان از آنجا شروع می‌شود که رضا قصد دارد مادر پیرش را در سالروز شهادت امام رضا(ع) برای زیارت به مشهد ببرد. اما شرایط مسافرت در چنین روزهایی سخت است.

فیلم سینمایی «فلیکا» جمعه 15 بهمن‌ماه ساعت 23 پخش خواهد شد.دختری جوان روزی هنگام اسب‌سواری به اسبی سرکش برمی‌خورد. او به این اسب علاقه‌مند می‌شود و می‌خواهد که او را خودش پرورش دهد.

شبکه 3

وقتی همه خواب بودند ـ امشب ساعت 30‌/‌20

روشنایی دریا ـ فردا ساعت 30‌/‌10

سقوط ـ فردا ساعت 15‌/‌16

هشت ـ پنجشنبه ساعت 30‌/‌10

دستمزد ـ پنجشنبه ساعت 16

خیلی دور خیلی نزدیک ـ پنجشنبه ساعت 20

دست‌های خالی ـ پنجشنبه ساعت 24

دست تقدیر ـ جمعه ساعت 30‌/‌10

ترن - جمعه ساعت 14/15

شبکه 3 سیما هم فیلم سینمایی «وقتی همه خواب بودند» روز سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه ساعت 30‌/‌20 تدارک دیده است.

فیلم «وقتی همه خواب بودند» داستان بی‌بی سلیمه، مامای پیر و محبوب روستای تازه‌آباد در گیلان است که بالاخره پس از سال‌ها انتظار، نوبت سفرش به خانه خدا رسیده است.

فیلم تلویزیونی «روشنایی دریا» نیز چهارشنبه 13 بهمن‌ماه ساعت 30‌/‌10 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

به دلیل نشست لوله گاز نیروگاه در عمق 40 متری به جزیره کیش با خط خاموشی روبه‌رو است. متخصصان معتقد به کمک گرفتن از خارج هستند، ولی یک خانم مهندس با کمک متخصص ایرانی مساله را سامان می‌دهد.

فیلم سینمایی «سقوط» چهارشنبه 13 بهمن‌ ساعت 15‌/‌16 پخش خواهد شد.منشی مخصوص هیتلر داستان 10 روز آخر زندگی هیتلر و اتفاقاتی که برای او و نیروهایش در آن چند روز افتاده، بازگو می‌کند.

فیلم تلویزیونی «هشت» نیز پنجشنبه 14 بهمن‌ماه ساعت 30‌/‌10 پخش می‌شود.نادر، چایخانه‌داری که در جاده شاهد تصادفی مرگبار بوده است، خود را در کشته شدن 8 نفر سرنشین ماشین مقصر می‌داند.

فیلم سینمایی «دستمزد» پنجشنبه 14 بهمن‌ ساعت 16 پخش خواهد شد.داستان فیلم سینمایی «دستمزد» درباره 2جوان ایلیاتی است که به آنها پیشنهاد می‌شود تابوت‌هایی را به مکانی ببرند. فیلم سینمایی «خیلی دور، خیلی نزدیک» هم پنجشنبه 14 بهمن‌ ساعت 20 روی آنتن می‌رود.دکتر عالم، متخصص برجسته مغز و اعصاب که غرق در روابط کاری و اجتماعی است، بر اثر حادثه‌ای موقعیت‌های حرفه‌ای خود را رها می‌کند تا به فرزندش نزدیک شود.

فیلم سینمایی «دست‌های خالی» پنجشنبه 14 بهمن‌ ساعت 24 پخش می‌شود.داستان فیلم در مورد حوریه است که سال‌هاست از اسارت پدرش به دست عراقی‌ها می‌گذرد.

فیلم سینمایی «دست تقدیر» جمعه 15 بهمن‌ ساعت 30‌/‌10 پخش می‌شود.داستان فیلم در مورد 2 دوست است که در اداره پلیس بازرس هستند. پدر فرد بازرس که دارای زمین‌های کشاورزی است با گروهی از زمین‌خوارهای شهر درگیر و کشته می‌شود.

فیلم سینمایی «ترن» برای روز جمعه 15 بهمن‌ ساعت 15‌/‌14 در نظر گرفته است.در اوج انقلاب، یک قطار سوخت‌رسان ارتشی به مقصد اصفهان در حرکت است. گروهی از کارگران اعتصابی شرکت نفت و راه‌آهن برای رفع نیاز مردم، مسیر قطار را به مقصد شمال تغییر می‌دهند.

شبکه 4

ماه ـ چهارشنبه ساعت 30‌/‌20

مداد نجار ـ پنجشنبه ساعت 15‌/‌14

دشمنان نزدیک ـ جمعه ساعت 30‌/‌20

فیلم سینمایی «ماه» چهارشنبه 13بهمن‌ماه ساعت 30‌/‌20 پخش می‌شود.سم، مردی فضانورد در یک پایگاه فضایی در ماه مشغول کار است.او به همراه یک ربات به تنهایی در این پایگاه زندگی می‌کند و کنترل و تعمیرات با آنهاست.

فیلم سینمایی «مداد نجار» پنجشنبه 14بهمن‌ ساعت 15/14 پخش خواهد شد.در این فیلم داستان مردی به نام هربال نقل می‌شود که زندگی خود را صرف مبارزه با جمهوریخواهان کرده است.

فیلم سینمایی «دشمنان نزدیک» هم جمعه 15 بهمن‌ماه ساعت 30‌/‌20 در قالب برنامه سینما 4 پخش می‌شود.داستان در سال 1954 می‌گذرد، پس از 130 سال استعمار الجزایر توسط فرانسه، جبهه آزادیبخش الجزایر در این کشور دست به شورش می‌زند.

شبکه تهران

مجرم ـ چهارشنبه ساعت 30‌/‌13

کاپیتان ابورائد ـ 30 دقیقه بامداد جمعه

چشم به راه ـ جمعه ساعت 30‌/‌13

فیلم تلویزیونی «مجرم» چهارشنبه 13 بهمن‌ماه ساعت 30‌/‌13 پخش می‌شود.رضا شرور محله به زندان می‌افتد و بعد از آزادی از زندان، هیات امنای حسینیه با حضور رضا در حسینیه موافقت نمی‌کنند.

فیلم سینمایی «کاپیتان ابورائد» 30 دقیقه بامداد جمعه 15بهمن‌ پخش خواهد شد.

داستان در مورد ابورائد پیرمردی است که در یک فرودگاه به کار رفتگری مشغول است. او با پیدا کردن کلاه خلبانی، مورد توجه بچه‌ها قرار می‌گیرد.

فیلم تلویزیونی «چشم به راه» جمعه 15 بهمن‌ ساعت 30/13 پخش خواهد شد.در یکی از محله‌های حاشیه تهران بزرگ، دانش‌آموزان در یک درگیری که در فوتبال برایشان پیش می‌آید، با معلم جدید پرورشی آقای نیکنام آشنا می‌شوند.

‌شبکه قرآن و معارف

فصل بیداری ـ جمعه ساعت 10‌/‌18

فیلم تلویزیونی «فصل بیداری» جمعه 15 بهمن‌ ساعت 10‌/‌18 پخش می‌شود.داستان فیلم در مورد پدری به نام محمود است که سرطان ریه دارد و دکتر او را جواب کرده، اما خودش خبر ندارد.

سیمای استان‌ها

آن روز ـ چهارشنبه ساعت 30‌/‌13

مسافر ـ جمعه ساعت 30‌/‌13

فیلم سینمایی «آن روز» چهارشنبه 13 بهمن‌ماه ساعت 30‌/‌13 روی آنتن می‌رود.این فیلم با موضوع اهمیت لقمه حلال در سرنوشت انسان ساخته شده است.فیلم تلویزیونی «مسافر» جمعه 15 بهمن‌ماه ساعت 30‌/‌13 پخش می‌شود.پیرمردی که در جوانی مداح بوده، سرطان حنجره گرفته و حالا در آستانه مرگ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها