رییس جمهور در جمع اعضای ستاد دهه فجر:

ایران کانون جوشش آرمان‌های انقلابی در جهان است

احمدی نژاد انقلاب اسلامی را بزرگترین حادثه تاریخ معاصر دانست و با اشاره به بیداری ملت‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز ایران به کانون جوشش آرمان های انقلابی در جهان تبدیل شده است و پس از گذشت 32 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، قدرتمندترین مستکبران تاریخ در حال افول و در مقابل انقلاب اسلامی در مسیر بالندگی و فراگیری قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۸۲۹۷۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد عصر روز یکشنبه در دیدار اعضای ستاد دهه فجر برخورداری از آرمان و هدف را از دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران، خواند و گفت: آرمان انقلاب اسلامی در اصل همان آرمان انبیاء الهی است و با گذشت هر سال یک گام به آرمان‌های الهی نزدیک‌تر می‌شود.

رییس جمهور با بیان اینکه موضوع اصلی انقلاب اسلامی، انسان است،اظهار داشت: انقلاب ایران فراتر از ملت ایران و حتی مسلمانان به تمامی انسان‌های عالم تعلق دارد و هر قیامی که متعلق به همه بشریت باشد در محدوده جغرافیا، مذهب و قوم و قبیله محصور نمی شود.

دکتر احمدی نژاد افزود: انقلاب اسلامی برپا شد تا هویت حقیقی انسان را احیاء کند، هویتی که زیر چرخ های خشن اندیشه مادی در قالب مارکسیسم و سرمایه‌داری لگدمال شده بود.

رییس جمهور با بیان اینکه ابعاد غارت گری مدرن کنونی قابل مقایسه با گذشته نیست اظهار داشت: نظام سلطه با طراحی ساز و کارهای اقتصادی 30 هزار میلیارد دلار از جیب ملت‌ها خالی کرده و در مقابل تورم ، فقر و تبعیض را به بشریت تحمیل کرد و همزمان برخی به اصطلاح روشنفکران و برجستگان کشورهای غارت شده، از عمل نظام سلطه بعنوان اقدام علمی یاد می کنند.

وی خاطر نشان کرد : تعبیر امام راحل از نظام سلطه به عنوان شیطان بزرگ تفسیر بسیار روشن و همه کس فهم و واقعی از شرایط جهانی است.

دکتر احمدی نژاد افزود: انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و راه را برای بشریت باز کرد و همین موضوع باعث شد بشریت چندین گام برای رسیدن به اهداف متعالی خود به جلو حرکت کند و امروز که 32 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، مستکبران به لحاظ تئوری و عملی به پایان راه رسیده‌اند و دیگر توان تفسیر حوادث جهان را ندارند.

رییس جمهور با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی از ابعاد گسترده ای برخوردار است و هسته‌ای شدن تنها یکی از ثمرات‌ آن می باشد ، باید توجه داشت که هیچ عنصر و اقدامی نباید اصل پیام زلال انقلاب را تحت‌الشعاع قرار دهد.

دکتر احمدی نژاد با اشاره به تلاش دشمنان برای جلوگیری از دستیابی ایران به فناوری صلح آمیز هسته ای ، دستاور های هسته ای کشورمان را برجسته دانست و گفت: برای انقلاب عقب‌گردی وجود ندارد و همه آن رو به جلو و پیشرفت است.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: با وقوع انقلاب اسلامی روند حرکت بشریت اصلاح و ریل حرکت بشریت عوض شد.

دکتر احمدی نژاد در ادامه با اشاره به حوادث موجود در اقصی نقاط جهان گفت: مطالباتی که امروز در جهان به گوش می‌رسد در اصل همان مطالبات ملت ایران در سال 57 است و در چنین شرایطی مستکبران هر عکس‌العملی از خود نشان دهند به نفع تحقق وعده‌های الهی است.

رییس جمهور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نیاز به تبلیغ ندارد، خطاب به دست‌اندرکاران ستاد دهه‌ فجر گفت: باید بدانید که افق انقلاب جهانی است و هر گونه فعالیتی بایستی  متناسب با آن نجام شود  چرا که انقلاب اسلامی هر سال در افق بالاتری نسبت به سالهای قبل قرار دارد.

وی افزود: بدانید قدم‌هایی که برمی‌دارید، قدم برای نجات کل بشریت و تحقق آرزوهای تاریخی بشر است، شما باید افق‌ نگاه‌تان جهانی باشد وبه فضل الهی هر جا که نیاز به حضور مردم باشد ملت ایران باشکوه هر چه تمام‌تر در آن حاضر خواهند شد و فعالیت شیاطین هیچ تاثیری در شکوه حضور ملت ایران نخواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها