بوشهر ـ ایرنا: معاون امور بازاریابی مرکز ملی فرش ایران گفت: ظرفیت‌های بالقوه‌ای در استان بوشهر بویژه درباره بافت فرش و گبه وجود دارد. علی ملکی‌جو در نشست راهکارهای حمایت از فرش و گبه در استان بوشهر افزود: امیدواریم با انتقال تجربیات و دانش فنی به بافندگان استان بوشهر، شاهد تغییر رویکردهای این استان در تجارت و تولید باشیم.
کد خبر: ۳۸۱۰۵۱

مشهد ـ ایسنا: مدیر جهاد کشاورزی گناباد از خشک شدن 140 رشته قنات و چشمه در این شهرستان خبر داد.جاهدی گفت: بر اثر خشکسالی‌های متمادی علاوه بر این، سایر قنوات شهرستان نیز بین 10 تا 90 درصد با کاهش آبدهی مواجه شده‌اند.وی افزود: امسال 10 میلیارد ریال برای مرمت و لایروبی قنوات شهرستان اختصاص یافته است.

در شهرستان گناباد 599 رشته قنات وجود دارد که بزرگ‌ترین آن قنات قصبه با 150 لیتر آبدهی در ثانیه است.

شهرکرد ـ ایسنا: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع جو یارانه‌دار بین دامداران استان از 20 دی ماه آغاز و تا پایان دی ماه جاری ادامه دارد.برزو هیبتیان در جلسه بررسی مشکلات دامداران استان افزود: با توجه به آغاز توزیع جو یارانه‌دار، دامداران استان می‌توانند با در دست داشتن پروانه بهره‌برداری معتبر و اوراق مایه‌کوبی به مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و اداره کل امور عشایر استان مراجعه و نسبت به دریافت حواله جو مورد نیاز خود اقدام کنند.

اردبیل ـ مهر: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از شناسایی و ساماندهی 12 تالاب و برکه طبیعی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این استان خبر داد.علی حیدری افزود: تالاب و برکه‌های طبیعی توسط این شرکت در دامنه‌های سبلان مشرف به اردبیل شناسایی شده است.وی افزود: این تالاب‌ها و برکه‌ها به صورت بکر و دست‌نخورده مستعد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

کاشان ـ خبرنگار جام‌جم: سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان از ساماندهی فضای پیشخوان ورودی مسجد تاریخی میرعماد کاشان خبر داد.حسین یزدان‌مهر گفت: بعد از حدود 50 سال یکی از دو راهروی ورودی سر در ارزشمند مسجد تاریخی میرعماد که با تغییر کاربری برخلاف شوونات این مسجد به لباس‌فروشی تبدیل شده بود از طریق پیگیری‌های مجدانه این اداره و با استفاده از قوانین مرتبط به سازمان و با طرح شکایت، تخلیه و بازگشایی شد.

بوشهر ـ فارس: مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر از اجرای روشنایی تونل‌های هفتگانه جم به فیروزآباد در دهه فجر امسال با اعتباری بیش از 32 میلیارد ریال خبر داد.

علیرضا صفایی بوشهری افزود: گسترش راه‌ها و بزرگراه‌ها در نقاط مختلف استان در اولویت کار اداره کل راه و ترابری استان قرار دارد و در نیمه دوم امسال شاهد گام‌های ارزشمندی در این زمینه هستیم. وی تصریح کرد: آزادراه بوشهر به شیراز در مرحله بسیار خوبی قرار گرفته و با تعامل و همکاری بین دستگاه‌های ذی‌ربط ، امیدواری بسیار زیادی برای تکمیل این طرح مهم ایجاد کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها