سارق با هوشیاری مردم دستگیر شد

حمله مسلحانه به فروشنده برنج

سارق مسلح پس از سرقت 2 تن محموله برنج، فروشنده را با شلیک گلوله زخمی کرد و قصد فرار داشت که با هوشیاری مردم در فردیس کرج دستگیر شد.
کد خبر: ۳۸۰۷۴۹

به گزارش «جام‌جم»، چند روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهر کرج تماس گرفت و از وقوع درگیری مسلحانه در محله فردیس خبر داد.

در پی این تماس، ماموران آگاهی استان تهران با حضور در این محل متوجه شدند یک دزد مسلح، مردی را با شلیک گلوله زخمی کرده و هنگام فرار از سوی اهالی محل خلع سلاح و دستگیر شده ولی همدستش فرار کرده است. ماموران مرد زخمی را به مرکز درمانی و متهم را به پلیس آگاهی انتقال دادند. سارق بازداشت شده که یک قبضه سلاح از وی کشف شد، در بازجویی به بیان اظهارات متناقضی پرداخت.

نجات مرد زخمی در بیمارستان

ماموران با حضور در بیمارستان به تحقیق از مرد مجروح ـ که با تلاش پزشکان بهبود یافته بود ـ پرداختند که معلوم شد متهم بازداشت شده و همدستش به بهانه خرید برنج او را از شمال کشور به کرج کشانده و پس از سرقت 2 تن برنج، وی را با شلیک گلوله مجروح کرده‌اند.

دزد مسلح نیز در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد با همدستی یکی از دوستانش به قصد سرقت محموله برنج، به‌مرد فروشنده حمله‌ور شده است.

اعتراف دزد مسلح

متهم در اظهاراتش به پلیس گفت: من و همدستم از برنج فروشان سرقت می‌کردیم. چند روز پیش نیز به یکی از شهرهای شمالی رفتیم و در جستجوی یک برنج‌فروش پولدار بودیم.

متهم به سرقت یادآور شد: پس از شناسایی یک برنج‌فروش او را به بهانه خرید برنج فریب داده و از او خواستیم 2 تن برنج را برایمان به کرج منتقل و پولش را دریافت کند.

سارق مسلح اضافه کرد: مرد فروشنده پس از تحویل محموله برنج، پولش را خواست که یک فقره چک به او نشان دادم ولی فروشنده پول نقد می‌خواست؛بنابر این از او خواستم به بانک برویم تا پولش را پرداخت کنم.

سوءقصد به جان فروشنده

متهم یادآور شد: فروشنده همراه من راه افتاد. من نیز با تهدید سلاح او را به کوچه‌ای بن‌بست منتقل و پول و گوشی تلفن همراهش را سرقت کردم که داد و فریاد به راه انداخت من هم 2 گلوله به او شلیک کردم.

متهم افزود: در همین موقع قصد فرار داشتم که چند نفر راهم را سد کرده و با خلع سلاح، مانع فرارم شدند ولی همدستم محموله برنج را سرقت و با خودرو محل را ترک کرد.

کشف محموله برنج دزدی

ماموران با اطلاعاتی که از متهم به دست آوردند، به محلی که قرار بود محموله برنج انتقال یابد، اعزام و متوجه شدند از سارق فراری خبری نیست و فقط محموله برنج سرقتی را در انبار متروکه کشف کردند.

بنابر این گزارش، سارق مسلح با قرار قانونی از سوی بازپرس صمدی، رئیس شعبه دوم دادسرای جنایی کرج روانه بازداشتگاه پلیس شد.

ماموران، همدست فراری متهم را نیز روز گذشته در یکی از محله‌های کرج دستگیر کردند.

متهم با انتقال به مرکز پلیس در بازجویی به همکاری با همدستش در سرقت 2 تن محموله برنج اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها