آخـر هفـتـه از تـلـویـزیـون ببینید،

صعود از کی 2 ،مسافران ، شوگر...

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «صعود از کی 2»،« مسافران»،« شیفت شب »،« قطار قدیمی شماره 587 »،« محبوس شدگان »،«علیه امپراطور»،« شاگردان شائولین»،« افتخارمی‌کنم هندی هستم»،« کادیلاک سیاه»،« شوگر »،« در آینه »،« مسافران فضا»،« به رسم خنده های گذشته »،« محبت ، میراث بی پایان زندگی » و « داور قاطع است» پنجشنبه و جمعـه 30 دی و 1 بهمن ماه ازشبکه‌هـای یک ، دو، سه ، چهار، تهــران و سیمای استان ها پـخش می‌شـود.
کد خبر: ۳۸۰۷۱۰

شـبـکـه یــک

فیلم «صعود از کی 2» پنجشنبه 30 دی ماه به کارگردانی فرانک رودن محصول سال 1991 آمریکا  پنجشنبه 30 دی ماه ساعت 22 از شبکه یک  سیما روی آنتن می رود .

درخلاصه داستان فیلم دو کوهنورد در یک صعود دشوار با گروهی از کوهنوردان آشنا می شود، تبحر آنها در صعود از کوه باعث می شود تا از آنها برای صعود به ارتفاعات کوه «کی 2» دعوت شوند.در طی صعود به قله «کی 2» اعضای گروه دچار حادثه می شوند.

فیلم تلویزیونی « شیفت شب» به کارگردانی مهدی کرم پور و تهیه کنندگی علیرضا رئیسیان جمعه 1 بهمن ماه ساعت 15:30 ازشبکه یک سیما روی آنتن می رود .

داستان فیلم ازاین قراراست که : "حمید افضلی" ازماموران نیروی انتظامی است که در شیفت شب کارمی کند،اما به تازگی دچاراختلالات روحی شده است . زیرا او مرتباً مردی را که خلافکار است درتعقیب خود می بیند ، ولی فرصت دستگیر کردن آن مرد به او داده نمی شود! ازطرفی"پرستو"همسرحمید مدتی است درخواب می بیند که حمید یک شب درهنگام ماموریت، مردی را خواهد کشت و ازاین بابت بسیارنگران است و ازهمسرش می خواهد که شیفت شب را قبول نکند.
بابک حمیدیان ، ساره بیات و سیامک صفری درفیلم تلویزیونی « شیفت شب » محصول مرکزسیما فیلم بازی کرده اند .

شـبـکـه دو

فیلم سینمایی « قطار قدیمی شماره 587 » جمعه 1بهمن ماه ساعت 17:45 ازشبکـه دو سیما پخش می‌شـود.

فیلم سینمایی « قطارقدیمی شماره 587 » درباره بچه‏هایی است که با کمک یکدیگریک قطار قدیمی را از خطرنابودی نجات می‏دهند. در یک روز آفتابی، «الکس» و دوستانش ماشین‏های دست‏سازخود را به بالای طولانی‏ترین و سراشیب‏ترین تپه حومه شهرمی‏برند و برای یک مسابقه آماده می‏شوند.
ران بورنز، نیکلاس آبیل و آریا دنه بیکر درفیلم سینمایی « قطارقدیمی شماره 587 » به کارگردانی و تهیه کنندگی دن هال به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی « محبوس شدگان » به کارگردانی رکس پینو و تهیه کنندگی دیل بردلی و گرند بردلی جمعه 1بهمن ماه ساعت 23 ازشبکـه دو سیما روی آنتن می رود.

این فیلم داستان معدنچیان معدنی است که درشهرکوچکی به نام کرامپتون واقع شده است. یک روزکاری براثراشتباه جکمن، یکی از معدنچیان و دستوربه حفاری نقطه نا امنی ازمعدن، یکی از دیوارها درحین حفاری به آب برخورد کرده و آب تمام معدن را فرا می گیرد. رئیس بوگن متوجه اضطراری بودن شرایط شده و به همه دستور تخلیه آنجا را می دهد ولی خود برای نجات پسر و دو نفر دیگر به داخل معدن برمی گردد.
می می رجرز،تدشاکل فورد، براس آلپرس وپائول گیتین درفـیـلـم سینمایی « محبوس شدگان » محصول سال 2003 کشورهای آمریکا و نیوزلند به ایفای نقش پرداختند .

شـبـکـه  ســه

پنجشنبه 30 دی ماه ساعت 10:30 فیلم سینمایی « علیه امپراطور » محصول سال 1995چین ازشبکه سه سیما روی آنتن می رود.

دراین فیلم خواهید دید: در قرن دوازدهم در منطقه پرهیاهوی درزمان امپراطوری خوی جونگ ازسلسله سونگ 108 زن و مرد قهرمان درکوههای لیانگ چن درچین دورهم جمع می شوند و برای برقراری عدالت و مبارزه با فساد و حکومت تلاش می کنند و فنون این 108 قهرمان تا 500 سال با فرهنگ مردم چین عجین می شود و هنوزهم درچین تدریس می شود.
تانگ جین ، لیو جیا لیانگ و چن چونگ درفیلم سینمایی « علیه امپراطور» به کارگردانی چانگ چن بازی کرده اند .

پنجشنبه 30 دی ماه ساعت 15:30 فیلم سینمایی « شاگردان شائولین» ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.

درخلاصه داستان فیلم آمده : جوانی که به اتفاق چند تن دیگر در سی و ششمین تالار شائولین آموزش می بینند ازطرف فرماندار که قصد دارد، معبد شائـولین را نابود کند. دعوت به جشنی تشـریفاتی می شوند، جوان و دوستانـش ازنقشه شوم فرمـانداربا خبرمی شوند و به کمک مربی تمام افراد فرماندار از بین می برند و نمی گذارند معبد شائولین نابود شود.
فیلم سینمایی « شاگردان شائولین » محصول کشور هنگ کنگ درسال 1985 ساخته شده است.

پنجشنبه 30 دی ماه ساعت20 فیلم سینمایی « افتخارمی کنم هندی هستم» محصول سال 2004 هند به کارگردانی پوند سیرا ازشبکه سه سیما پخش می شود.

« افتخارمی کنم هندی هستم» داستان یک هندی است که برای یک مراسم عروسی خانوادگی به لندن سفرمی کند و درآنجا متوجه می شود که خانواده اش با ترس ازانگلیسی‌های نژادپرست زندگی می کنند و درمی یابد که باید وارد این ماجرا شود و شرایط را بهبود بخشد.

فیلم سینمایی « کادیلاک سیاه» جمعه 1 بهمن ماه ساعت 10:30از شبکـه سه سیما پخش می شــود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : چند جوان برای تفریح به رستورانی خارج ازشهرمی روند و باعث درگیری می شوند و یک جوان را به شدت کتک می زنند و ازآنجا فرارمی کنند . درمیان راه یک پلیس را سوارمی کنند. کادیلاک سیاهی آنها را تعقیب می کند و قصد ازبین بردن آنها را دارد.
فیلم سینمایی « کادیلاک سیاه » به کارگردانی جان مورلاوسکی محصول سال 2001 آمریکا می باشد.

فیلم سینمایی « شوگر» با بازی آلجنیس پریزسوتو و راینی یل روفینو جمعه 1 بهمن ساعت 14:15 ازشبکه سه سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : «میگل» یک بازیکن آماتور بیس‏بال و اهل جمهوری دومینیکن است. او مانند هرجوان دیگری آرزو دارد که روزی وارد لیگ‏های حرفه‏ای بیس‏بال آمریکا شود. بالاخره دراثرتلاش خود موفق می‏شود نظر چند مربی آمریکایی را جلب کند و وارد یک تیم در لیگ فرعی بیس‏بال آمریکا شود. او در ابتدا خوب اوج می‏گیرد ،اما مشکلاتی مانند دوری از وطن، نامزد و خانواده، غربت درشهرغریب، بلد نبودن زبان انگلیسی و... آرام آرام بر روحیه او تاثیر می‏گذارند و باعث می‏شوند که او در کارش افت کند.
آنا بودن درسال 2008فیلم سینمایی« شوگر» محصول کشورآمریکا را کارگردانی کرده است .

شـبـکـه چـهــار

فیلم سینمایی « در آینه» به کارگردانی سونگ هو کیم و با بازی گی تایو، های ناکیم و میونگ مین کیم محصول سال 2003 کره پنجشنبه 30 دی ماه ساعت 15:40 ازشبکه چهارسیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم می بینیم : فروشگاه بزرگی که سال قبل براثریک آتش سوزی مشکوک از بین رفته، پس ازتعمیردرآستانه ی بازگشایی است. اما ناگهان دو نفرازکارکنان این فروشگاه به قتل می رسند. قاتل یا قاتلین هیچ ردی ازخود به جا نگذاشته اند. حتی بین کارکنان فروشگاه این تصور وجود دارد که شبها دراین فروشگاه اتفاقات و صداهای عجیبی شنیده می شود و این افراد توسط تصویر خود در آینه کشته شده اند.

فیلم سینمایی « مسافران فضا» جمعه 1بهمن ماه ساعت 20:30 درقالب برنامه " سینما 4" از شبکه چهارسیما پخش خواهد شد .

دراین فیلم خواهید دید : یک گروه جوان که بسیارتحت تاثیرانیمیشن ژاپنی «مسافران فضا» قراردارند . اقدام به گروگانگیری دربانک کاسمو می کنند و ازپلیس مقدارزیادی پول طلب می کنند. آنها قصد دارند به مکانی شبیه زیبا بروند که دریک کارت پستال دیده اند. اعضای گروه نقش هایی را طبق انیمیشن مذکوربرعهده می گیرند.
تاکه شی کانه شیرو و ری فوکاتسودرفیلم سینمایی « مسافران فضا » به کارگردانی کاتسویوکی ماتاهیرو محصول سال 2000 ژاپن به ایفای نقش پرداختند .

شـبـکـه تـهـران

فیلم سینمایی « به رسم خنده های گذشته » به کارگردانی جیانی آملی یو 30 دقیقه بامداد  روزجمعه 1بهمن ماه ازشبکه تهـران پخش می‌شـود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : جیوانی و پیترو دو  برادرند که به هم علاقه فراوانی دارند. پیترو برای درس خواندن به یک شهر دیگر رفته و پس از چندی جیوانی هم برای کار به آنجا می رود. جیوانی درکارش پیشرفت می کند او درآمدش را صرف تحصیل پیترو و خانواده اش می کند . پیترو به کارکردن علاقه نشان می دهد که جیوانی نمی پذیرد و از او می خواهد که فقط به درس خواندن فکر کند.
فرانچسکو جیوفریدا، انریکو لوورسو و روزایا دنزی درفیلم سینمایی « به رسم خنده های گذشته » محصول سال  1998کشورایتالیا در ژانر درام بازی  کرده انـد .

فیلم سینمایی « محبت میراث بی پایان زندگی» به کارگردانی مارک گریفیث جمعه 1بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه تهـران پخش می‌شـود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : کلانتر در یک حادثه کشته می شود و میسی، همسر و اد، (فرزند او) از آنجایی که کس دیگری را در شهر ندارند، تصمیم می گیرند به نزد پدر و مادر میسی بروند و زندگی خود را در آنجا ادامه دهند. در اوایل ورود میسی و اد به شهر، آنها متوجه می شوند که سرپرستی عده ای ازکودکان بی سرپرست به خیرین واگذار می شود.
ارین کوترل ، دیل مید کیف و ویکتوربراون درفیلم سینمایی « محبت میراث بی پایان زندگی » محصول سال  2007 کشورآمریکا در ژانر درام بازی کرده انـد .

سـیـمـای اسـتـان هـا

فیلم تلویزیونی « داور قاطع است» جمعه 1 بهمن ماه ساعت 30/13 ازسیمای استان‌ها پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم می بینیم : بهادربه نقل خاطرات خود می پردازد. این که چگونه به دنیا آمده و به رشته فوتبال و شغل داوری علاقه پیدا کرده است او در این مسیربه موانعی سخت اشاره می کند .
کیوان صباغ، احمد فخر و جواد احمدی درفیلم تلویزیونی « داور قاطع است»  به کارگردانی سعید توکلی فر و تهیه کنندگی مهدی شریفی به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها