2 متهم سابقه‌دار که با خرید حشیش از قاچاقچیان شرق کشور، آن را در تهران به جوانان می‌فروختند، دستگیر شدند. به گزارش جام‌جم، چند روز پیش ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران طی گزارشی مردمی اطلاع یافتند یک قاچاقچی مواد مخدر به نام وحید به طور گسترده در سطح تهران میان جوانان مواد مخدر (حشیش) توزیع می‌کند.
کد خبر: ۳۸۰۱۱۶

ماموران با شروع تحقیقات پی بردند، وحید یک قاچاقچی حرفه‌ای است که با قاچاقچیان سابقه‌دار همکاری و مواد مخدر را از شرق کشور تهیه می‌کند. به این ترتیب ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران پاتوق‌های احتمالی متهم را زیر نظر گرفتند و چند روز پیش او را در مخفیگاهش در یکی از محله‌های جنوبی تهران دستگیر کردند و 350 کیلوگرم مواد مخدر (حشیش) کشف و ضبط شد.

سرهنگ لیراوی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در این باره گفت: در تحقیق از مرد قاچاقچی معلوم شد او چند بار به اتهام خرید و فروش انواع مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شده است. چند روز پیش از دستگیری نیز یک محموله مواد مخدر را از قاچاقچیان شرق کشور خریده و با انتقال به تهران، قصد فروش آن را داشته است.

کشف 170 کیلو حشیش از مخفیگاه متهم

لیراوی یادآور شد: با اعتراف متهم، تحقیقات برای شناسایی همدستان وی آغاز و روز گذشته یکی از همدستان وی در تهران شناسایی و دستگیر شد. از مخفیگاه این متهم نیز 170 کیلوگرم حشیش کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها