معاون امور فرهنگی و آموزشی مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: رئیس مرکز امور زنان با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار اولویت کارمند زن برای اجرای طرح دورکاری شد که رئیس‌جمهور نیز با این درخواست موافقت کرد.
کد خبر: ۳۷۲۶۷۷

زهرا سجادی در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه یکی از مزایای دورکاری زنان کارمند ، رسیدگی بهتر به امور خانواده و فرزندان است، افزود: بحث دورکاری در دولت دهم با جدیت در حال پیگیری است و ادارات و وزارتخانه‌های مختلف برای اجرای آن در تلاش هستند.

سجادی اضافه کرد: هر دستگاهی موظف است 30 تا 40 درصد از نیروهای خود را به دورکاری و کار کردن در بیرون از محیط کار دعوت ‌کند که این مسئله موجب شد تا با توجه به مسئولیت زنان در خانه و تربیت فرزندان، رئیس مرکز امور زنان و خانواده با نوشتن نامه‌ای به رئیس جمهور درخواست کند تا زنان کارمند برای دورکاری در اولویت قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه دورکاری موجب آرامش فکری زنان می‌شود، گفت: زنان با حضور در محیط خانه‌ بهتر می‌توانند به خانه‌‌‌داری و رسیدگی به فرزندان بپردازند و این موضوع موجب افزایش بهره‌وری و حتی صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

معاون امور فرهنگی و آموزشی مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پایان خاطرنشان کرد: زنان شاغلی که حضور آنها در محیط کار، الزام و ضرورتی ندارد، امکان استفاده از طرح دورکاری را دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها