رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام کشف جسد مردناشناس داخل یک رودخانه از شهروندان خواست هویت وی را شناسایی کنند.
کد خبر: ۳۷۲۴۴۶

به گزارش ایسنا، ماموران کلانتری 163ولنجک در پنجم آذراه امسال در ساعت 15 از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110 در جریان کشف جسد متعلق به مردی ناشناس که در داخل یک رودخانه واقع در خیابان آبشار منطقه فرحزاد افتاده بود قرار گرفتند.

با حضور قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران در محل موردنظر جسد کشف شده به منظور شناسایی دقیق علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و پزشکی قانونی اعلام کرد که علت مرگ اصابت ضربات متعدد جسم سخت به ناحیه سر است.

در ادامه به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات درباره شناسایی هویت مقتول، قاتل یا قاتلان در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات کارآگاهان اداره دهم در شرایطی که هیچ‌گونه مدارک شناسایی و هویتی از جسد کشف نشده بود، شناسایی هویت مقتول در شرایطی همچنان در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار داشت که هیچگونه اطلاعات جدیدی در اختیار آنان قرار نگرفت.

جسد کشف شده متعلق به مردی حدودا 40 ساله با موهای جوگندمی است که در زمان کشف دارای کاپشن تیره، پلیور بافتنی مشکی، شلوار جین بود.

سرهنگ عباسعلی محمدیان ، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام خبر انتشار بدون پوشش چهره جسد کشف شده است گفت: از کلیه شهروندانی که موفق به شناسایی هویت مقتول شده‌اند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را درباره هویت مقتول از طریق شماره تماس 55389048 و 51055510 در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها