خلیق از تهران: بسیاری از داروخانه‌ها، پس از پیچیدن نسخه مراجعه‌کنندگان، مبلغ 500 تومان به منظور حق فنی دریافت می‌کنند که برخلاف مقررات است.
کد خبر: ۳۶۷۱۴۶

والا از قزوین: از دست‌اندرکاران سریال جذاب مختارنامه کمال تشکر را دارم.

استقامت از تهران: به عنوان بازنشسته قصد مهاجرت از تهران را دارم. به‌رغم دستور دولت، سازمان زمین و مسکن طی نامه‌ای از مهاجرت من ممانعت به عمل آورده است. از مسوولان ذی‌ربط تقاضای رسیدگی دارم.

یک شهروند از تهران: مسوولان وزارت بهداشت نسبت به پرداخت معوقات سال88 کارمندان خود اقدام کنند.

طاهری از فشافویه: در حسن‌آباد 2دستگاه خودپرداز قرار دارد که بیشتر اوقات خراب هستند. مسوولان در این مورد اقدام کنند.

یعقوبی از تهران: چرا شبکه تهران با وجود استان شدن کرج هنوز آب و هوای این شهر و شهرهای تابعه آن را به عنوان شهرهای اطراف و نه استان البرز عنوان می‌کند؟

مختاری از شوش‌دانیال: مسوولان وزارت نیرو قبوض برق ما خوزستانی‌ها را نیز همانند شهرهای اردبیل و تبریز که مجبور نیستند در این ماه از کولر گازی استفاده کنند، محاسبه نمایند.

شهمیرزادی از قائمشهر: قیمت بلیت قطار از تهران به قائمشهر نصف قطار قائمشهر به تهران است. علت آن چیست؟ مسوولان راه‌آهن جوابگو باشند.

اسدی از تهران: در خیابان ایران‌شناسی اتوبان کردستان، روی پل پس از پیگیری‌های زیاد، شهرداری چراغ‌هایی نصب کرد که هم امنیت آنجا زیاد شد و هم دید همشهریان. اما چند روزی است که اداره برق این چراغ‌ها را خاموش کرده است. علت آن چیست؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها