بازی موبایل

طلسم‌گذار

اگر از سبک و سیاق بازی‌هایی چون کسل‌وینیا، شدوواکر و شاهزاده پارسی خوشتان می‌آید، خب این بازی از آنها نیز بهتر طراحی شده است. اگر به‌دنبال کشتن وحشت در دنیای کابوس‌های فانی و انسانی هستید، این بازی یکی از بهترین سکوبازی‌های فانتزی با کشتن دیوهاست که برای موبایل طراحی شده است.
کد خبر: ۳۶۲۶۴۲

بپرید، با شمشیر خود ضربه بزنید، طلسم بخوانید، سلاح‌های خود را عوض کنید، دوباره ضربه بزنید و حالا به‌دنبال ضربه زدن‌های ترکیبی باشید، طلسم خود را عوض کنید، دوباره طلسم جدیدی بخوانید، باز بپرید و یک ضربه ترکیبی دیگر بزنید... این روش کشتن در بازی Witcher است.

غولآخرهای بازی به این سادگی‌ها نمی‌میرند و اگر توسط این غول‌ها هم کشته شوید، مایه شرمساری نخواهد بود و بی‌شک پس از کشتن یک غولآخر ساده، کشته شدن به‌دست یکی از آن جان‌سخت‌هایش بهتر است. جانورهای کوچک بازی هوش درست و حسابی ندارند، در واقع هوش مصنوعی بازی اصلا قابل لمس نیست و کافی است در نقشه خوب بچرخید و همه چیز دستان بیاید، آن وقت است که با خود می‌گویید: «خب، حالا نوبت این است که سراغ غولآخر بروم!» برای این ‌کار شاید لازم باشد یکی‌دو بار مرحله را از اول بازی کنید تا مهارت‌تان بالا برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها