سردار اکبرشاهی خبر داد

کشف 3 تن مواد مخدر در کرج

فرمانده انتظامی استان تهران از کشف قریب به 3 تن مواد مخدر و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۳۴۸۱۷۰

به گزارش فارس، سردار حسین اکبرشاهی فرمانده انتظامی استان تهران با اعلام این خبر گفت : روز گذشته، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تهران در پی دریافت گزارشی از پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا مبنی براینکه در منظریه کرج اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در حال فروش محموله بزرگ موادمخدر هستند ، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: مأموران بلافاصله با انجام اقدامات اطلاعاتی محل موردنظر را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی مکان را تحت محاصره قرار دادند و در یک عملیات مشترک با مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا وارد عمل شده و 4 نفر از قاچاقچیان موادمخدر را دستگیر کردند.

سردار اکبرشاهی افزود: در بازرسی از محل موردنظر، 2 هزار و 940 کیلوگرم تریاک و 36 کیلوگرم هروئین، یک قبضه اسلحه و مبلغ 11 میلیون تومان وجه نقد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان تهران گفت: باتوجه به اینکه یکی از اعضای باند قبل از حضور مأموران از محل متواری شده بود، بلافاصله مأموران به تعقیب وی پرداخته و پس از تعقیب و تیراندازی هوایی، او را نیز دستگیر کردند.

وی با اشاره به این‌که با انهدام این باند، 5 نفر از قاچاقیچان مواد مخدر دستگیر شده‌اند، ‌افزود: در این عملیات نزدیک به 3 تن مواد مخدر شامل تریاک و هروئین کشف و 4 دستگاه خودرو متعلق به اعضای باند توقیف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها