عضو هیات مدیره انجمن اورولوژی، تبلیغات ماهواره‌ای درباره برخی محصولات و داروها برای از بین بردن ناتوانی‌های جنسی را بی‌اساس دانست و گفت: بسیاری از این تبلیغات پایه علمی محکمی ندارند و صرفا به منظور بهره‌برداری‌های تجاری است. دکتر حبیب‌الله رجائی در گفتگو با ایسنا، عنوان کرد: بررسی‌های صورت گرفته در رابطه با طلاق و اختلافات زناشویی نشان می‌دهد که در بسیاری از موارد علت اولیه طلاق، مشکلات جنسی (اعم از مباحث باروری و ناباروی) بوده که در مراحل بالاتر به مشکلات زناشویی بزرگ‌تر و در نهایت به طلاق منجر می‌شود.
کد خبر: ۳۳۸۷۹۷

وی با اشاره به کج‌خلقی‌ها و بهانه‌گیری‌ها در زوجین و در نهایت منفی شدن روابط زن و مرد در کانون خانواده به دنبال مشکلات ناشی از اختلالات جنسی ادامه داد: در کشاکش درگیری زوجین، مساله اصلی که اختلال جنسی است، به فراموشی سپرده شده و هنگامی که زن و مرد، بـرای جدایی از یکدیگر به دادگاه می‌روند، موضوع اختلال جنسی خود را پنهان می‌کنند؛ در حالی که آغاز درگیری‌های آنها با یکدیگر به همین علت بوده است.

وی گفت: بهتر است قبل از رسیدن به نقطه بحرانی و ناامیدکننده با نگرشی علمی و مبتنی بر مطالعات بالینی به مساله اختلالات جنسی نگاه شود و به مردم بویژه افراد مبتلا به مشکلات و ناتوانی‌های جنسی، توصیه می‌شود ‌برای رفع مشکل به پزشک متخصص مراجعه کنند؛ چراکه یکی از مهم‌ترین علل شیوع این قبیل بیماری‌ها مراجعه دیرهنگام به متخصصان است.

این متخصص اورولوژی با اشاره به این که زوجین برای بررسی و معالجه اختلالات جنسی مشترکا و به اتفاق یکدیگر به پزشک مراجعه کنند، گفت: اطلاعاتی که افراد در اوایل سن بلوغ از گروه‌های همسن خود به دست می‌آورند، چندان علمی نیست و بیشتر از تصورات، اوهام و خیالات شخصی ناشی می‌شود و بی‌تردید مشاوره با پزشک متخصص می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها