2 عضو باندی که با سرقت اموال دختری جوان در غرب پایتخت، قصد ربودن وی را داشتند، قبل از اجرای نقشه خود دستگیر شدند. به گزارش جام‌جم، چهارشنبه گذشته دختری جوان در حاشیه خیابانی در غرب تهران منتظر تاکسی بود که یک خودروی پراید مقابل وی توقف کرد. دختر جوان سوار خودرو شد، غافل از این که راننده و 3 مرد مسافر نقشه شومی را در سر دارند.
کد خبر: ۳۳۵۶۸۱

پس از طی مسافتی یکی از سرنشینان صندلی عقب با چاقو، دختر جوان را تهدید کرد تا اموالش را در اختیار وی قرار دهد. او که بشدت شوکه شده بود، ملتمسانه از آنها می‌خواست تا رهایش کنند، اما مرد چاقو به دست با زور و تهدید و کتک زدن دختر جوان، کیفش را گرفت و بعد از برداشتن پول، گوشی تلفن همراه و مدارک هویتی‌اش، آن را به سوی وی پرت کرد. دختر جوان دوباره به آنها التماس کرد تا رهایش کنند، اما راننده به مسیر خود ادامه داد.

پس از عبور از چند خیابان، راننده متوجه گشت پلیس شد و از ترس دستگیری، دختر را از خودروی در حال حرکت بیرون انداخت و همراه همدستانش از آن محل دور شد.

دختر جوان در این هنگام از یک راننده عبوری خواست خودروی سارقان را تعقیب کند.

راننده عبوری حین تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران به تعقیب خودروی سارقان پرداخت تا این که پس از طی مسافتی، موفق به متوقف کردن خودروی متهمان فراری شد و با حضور بموقع ماموران در محل حادثه، 2 نفر از سرنشینان خودرو دستگیر و 2 نفر دیگر در شلوغی شهر ناپدید شدند.

ماموران در بازرسی بدنی از این متهمان، 2 گوشی تلفن همراه کشف کردند که تصاویر غیراخلاقی متعددی در آن ثبت شده بود. تحقیقات تکمیلی برای دستگیری 2 همدست فراری آنها و فاش شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها