جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی

فابیانو:اعتراف می‌کنم با دست گل زدم

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل به استفاده از دست برای زدن گل به تیم ملی فوتبال ساحل عاج در دور گروهی بازی های جام جهانی اذعان کرد و البته این گل را زیباترین گل دوران بازیگری خود دانست.
کد خبر: ۳۳۵۵۳۳

به گزارش خبرگزاری فرانسه، لوییز فابیانو مهاجم تیم ملی برزیل که شب گذشته دو گل از سه گل این تیم را درون دروازه ساحل عاج قرار داد، درباره گل دوم خود اظهار داشت: این زیباترین گلی بود که تاکنون به ثمر رسانده بودم!

فابیانو با اشاره بازی سخت برزیل برابر ساحل عاج و این مسئله که وی از سپتامبر 2009 تاکنون گلی برای تیم ملی به ثمر نرسانده بود، تاکید کرد: این بازی برای من خیلی مهم بود و تلاش بسیاری برای به ثمر رساندن گل و کمک به تیم ملی کشورم داشتم.

مهاجم تیم ملی برزیل با اذعان به استفاده از دست خود برای زدن گل دوم به ساحل عاج در حالی که خنده‌ای معنادار بر لب داشت، افزود: توپ ابتدا به دستم و سپس به کتفم برخورد کرد، اما برای اینکه گلی زیباتر شود باید کمی شک و شبهه همراه آن وجود داشته باشد.

تیم ملی فوتبال برزیل شب گذشته با پیروزی برابر ساحل عاج صعود خود از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2010 را قطعی کرد. در آخرین دیدار از روز دهم نوزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی که به میزبانی آفریقای جنوبی برگزار می شود، از ساعت 23 روز یکشنبه تیم‌های برزیل و ساحل عاج از گروه G در شهر ژوهانسبورگ به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با برد سه بر یک برزیل خاتمه یافت.

کارلوس دونگا سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل در کنفرانس خبری پس از این دیدار کارت قرمز داور بازی به کاکا را ناعادلانه خواند.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها