رئیس پلیس راه کشور با اعلام اینکه 12 درصد مصدومان تصادف در مسیر انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست می دهند، گفت: پلیس راهور در طرح تابستانی امسال با هماهنگی سازمانهای هلال احمر، وزارت بهداشت و اورژانس خدمات ویژه درمانی را از زمان بروز حادثه تا زمان استقرار مصدومان در مراکز درمانی ارائه می کند.
کد خبر: ۳۳۵۵۲۹

سردار محسن بیگی در گفتگو با مهر افزود: در ایام نوروز امسال شاهد کشته شدن مصدومان در مسیر انتقال به مراکز درمانی به دلیل محدود بودن امکانات درمانی بودیم.

وی ادامه داد: طبق آمار موجود 50 درصد افراد در سر صحنه تصادف، 38 درصد در مراکز درمانی و 12 درصد در مسیر انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست می دهند.

رئیس پلیس راه کشور تصریح کرد: در طرح تابستانی امسال پلیس راهور با هماهنگیهای صورت گرفته با سازمانهای هلال احمر، بهداشت و درمان و اورژانس خدمات ویژه درمانی را از زمان بروز حادثه تا زمان استقرار در مراکز درمانی به مصدومان ارائه می کند.

وی گفت: وزارت بهداشت و درمان کمبودهایی برای ارائه خدمات مطلوب به مصدومان ناشی از تصادفات دارد که باید این کمبودها را هر چه سریعتر برطرف کرد.

بیگی اظهار کرد: با تاکید رئیس جمهور در کمیسیون ایمنی راهها، در طرح تابستانی امسال پلیس راهور خدمات امدادی مختلفی را با همکاری دستگاههای متولی به مصدومان ارائه می کند تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها