دومین کنسرت سیروان خسروی اواخر خرداد جاری در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود. سیروان که اولین کنسرتش را اسفند سال گذشته برگزار کرده بود، خواننده سبک پاپ، تنظیم‌کننده، صدابردار و ناظر ضبط ایرانی است. برادر کوچکتر او، زانیار خسروی هم از خوانندگان سبک پاپ است.
کد خبر: ۳۳۴۷۸۴

کنسرت تازه سیروان خسروی به مدت 2 شب و در تاریخ‌های بیست و هفتم و هشتم خردادماه امسال برگزار می‌شود.

خسروی در این کنسرت به اجرای تراک‌های هر دو آلبوم‌اش با نام‌های «تو خیال کردی بری» و «ساعت 9» خواهد پرداخت. اعضای گروه ارکستر همان گروه قبلی، با اندکی تغییر هستند. طبق روال همیشگی رهبری این ارکستر بر عهده خود سیروان است.

سیروان خسروی آموختن موسیقی را از 11سالگی آغاز کرده و پس از آن که مدتی را زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک گذراند، به همراه گروه یغمایی در دو کنسرت به عنوان نوازنده کیبورد، حضور پیدا کرد که این تنها اجراهای سیروان به عنوان نوازنده روی صحنه بوده‌ است.

او پس از آشنایی با امید اطهری‌نژاد در سال 1380، مراحل تهیه اولین آلبوم شخصی خود با نام تو خیال کردی بری را شروع کرد و پس از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1384 موفق به انتشار آن شد.

سیروان، مراحل ساخت دومین آلبوم خود با نام ساعت 9 را از سال 1384 شروع و بعد از 4 سال آن را در اردیبهشت ماه 1388 منتشر کرد. در اسفند ماه 1388 سیروان خسروی برای اولین بار کنسرت خود را برگزار کرد که با استقبال طرفدارانش روبه‌رو شد. او حالا با دومین حضورش به عنوان خواننده به سالن همایش‌های برج میلاد می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها