انتقاد از پرداخت نشدن بودجه ورزش

افشارزاده: خسته شدم

دبیر کل کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه سازمان برنامه ریزی و بودجه باید پاسخگوی پرداخت نشدن بودجه این کمیته و مشکلات مالی ایجاد شده باشد، گفت: این موضوع کوچکترین ارتباطی به اختلاف کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی ندارد.
کد خبر: ۳۳۴۴۰۲

بهرام افشارزاده در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب افزود: بودجه مورد نیاز کمیته ملی المپیک باید از سوی سازمان برنامه ریزی و بودجه پرداخت شود. پس اندک اختلافاتی که میان این کمیته و سازمان تربیت بدنی وجود دارد هیچ تاثیری بر پروسه پرداخت بودجه و اینکه هنوز انجام نشده است، ندارد.

وی یادآور شد که بودجه بودجه اختصاص یافته برای کمیته المپیک 20 میلیارد تومان است که به احتمال زیادی طی سه مرحله از سوی سازمان برنامه ریزی و بودجه پرداخت می‎شود.

شما هفته گذشته اعلام کردید در هفته جدید بخش اول بودجه کمیته ملی المپیک پرداخت می‌شود. این هفته جدید رو به اتمام است اما هنوز خبری از این بابت نشده است. چرا؟ مشکل کجاست؟ که افشارزاده در پاسخ به این سوال گفت: واقعا نمی‌دانم. خودم هم از این شرایط خسته شدم ولی همچنان پیگیر هستم تا هر چه زودتر به این بودجه دسترسی پیدا کنیم. اگر این اتفاق طی امروز و فردا بیفتد که شرایط عالی خواهد شد چون از این وضعیت و گله گذاری‌هایی که می‎شنویم، راحت می‌شویم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک یادآور شد: البته جای شکر دارد که تیم‎ها با وجود تحویل نگرفتن بودجه همچنان مشغول رسیدگی به کارهای خود هستند. هر چند که به هر حال نداشتن پول کافی یکجا مشکل ساز شده و نتایج منفی خود را نشان می‏دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها