آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید با اشاره به حوادث سالگرد حرم امام خمینی (ره) در 14 خرداد گفت: در این مراسم حرکتی بسیار ناشایست و غیراخلاقی انجام شد که اکنون موجب اختلاف شده است، ولی نباید به روی این اختلافات بنزین بریزیم. به گزارش مهر، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در درس خارج فقه خود افزود: در مراسم سالگرد امام(ره) حرکتی کاملا غیراخلاقی واقع شد که باعث شد افراد، روزنامه‌ها‏ و سایت‌ها در مقابل هم صف بکشند ولی همه توجه کنند که نباید بنزین روی آتش این اختلافات ریخت.
کد خبر: ۳۳۳۶۲۳

وی افزود: این کسانی که اختلافات را دامن می‌زنند توجه داشته باشند که در خارج از مرزها دشمنان در حال تنظیم قطعنامه علیه ما هستند، اسرائیل برادران ما را در غزه می‌کشد، کیان ما را تهدید می‌کند و در کل شرایط، ‏ شرایط تهدید و خطر است.

مکارم ادامه داد: در چنین موقعیتی باید به جای آتش‌افروزی تمامی دوستداران انقلاب جبهه واحدی تشکیل دهند و اگر مشکلی هم وجود دارد عقلای قوم دور هم جمع شده آن را رفع کنند.

در بخشی دیگر این مفسر قرآن با اظهار تأسف از رفتار بعضی نشریات ابراز کرد: در بعضی جراید حرف‌های رکیک و زشتی می‌بینم که در شأن مسلمان نیست و نباید هیچ انسان مومنی به توهین متوسل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها