مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین پارس بوشهر گفت: با پرویز مظلومی تنگستانی برای سرمربیگری تیم فوتبال شاهین بوشهر به توافق نهایی رسیده ایم .
کد خبر: ۳۳۳۰۸۲
مجید حسینی کنگانی عصر امروز چهارشنبه گفت : این توافق نهایی پس از چند جلسه مذاکره حاصل شده است.
وی اضافه کرد: پرویز مظلوبی از مربیان باسابقه و خوش فکرفوتبال ایران است که اصلیت آن بومی استان بوشهر می باشد و مردم، فوتبال دوستان و کارشناسان فوتبال بوشهرعلاقه زیادی دارند که ایشان سرمربیگری شاهین بوشهر را به عهده بگیرد.

کنگانی اظهارداشت: امیدواریم با فراهم کردن شرایط حضور مظلومی در شاهین بوشهر که مورد اصلی آن تامین فهرست بازیکنانی است که ایشان خواستار حضور آنان در شاهین شده بتوانیم از تجربیات این سرمربی برای ارتقای جایگاه شاهین و فوتبال بوشهر در لیگ برتر و سطح کشور استفاده کنیم.

وی بیان کرد: در راستای تامین بازیکنان مورد نظر مظلومی برای تیم شاهین امروز با برخی از آنها وارد مذاکره شده ایم و امیدواریم فردا برای امضای قرار داد درهیات فوتبال بوشهر حاضر شوند ضمن اینکه برخی بازیکنان فصل گذشته شاهین نیز که در صدد جدایی از شاهین هستند و مظلومی خواهان ماندن آنها در این تیم است را نیز متقاعد به ماندن در تیم خواهیم کرد.

پرویز مظلومی نیز در این مصاحبه رادیویی با تایید توافق نهایی خود با تیم شاهین بوشهر گفت: به رغم اینکه درخواست های دیگری برای سرمربیگیری تیم های آنها از من شده بود و حتی بحث سرمربیگری تیم استقلال نیزبرای من مطرح است اما با توجه به اینکه اصلیتم بوشهری دینی به مردم و فوتبال این استان دارم که باید ادا کنم.

وی افزود: برای حضورم در بوشهر و انعقاد قرار داد در هیات فوتبال این استان فقط لیست چند بازیکن در برخی پست ها یی که تیم شاهین به آنها نیاز داشته را به مدیرعامل این باشگاه داده ام که پس تامین این بازیکنان برای عقد و امضای قرارداد اقدام خواهد شد.

مظلومی اضافه کرد: انتخاب بازیکنان این لیست طوری است که شامل اولویت بندی است و وبازیکنان نیز بازیکنانی نیستند که انتعقاد قرارداد با آنها هزینه زیادی بر باشگاه شاهین بوشهر تحمیل کند و امکان عقد قرارداد با انها نیز وجود دارد، زیرا برخی از آنها ازبازیکنان تیم های پایه هستند.

وی اعلام کرد: درصورت فراهم شدن شرایط و عقد قرارداد از 25 خرداد ماه تمرین شاهین را در بوشهر آغاز می کنیم و پس از چند روز تمرین در بوشهر بره اردوی آمادگی خواهیم رفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها