وزیر بازرگانی با بیان اینکه تامین گوشت قرمز مورد نیاز تهران از روز یکشنبه آغاز شده است، اعلام کرد به زودی قیمت گوشت قرمز متعادل می‌شود.
کد خبر: ۳۳۲۶۰۰

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی غضنفری امروز دوشنبه در حاشیه نشست صبحانه کاری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در جمع خبرنگاران گفت: نیاز گوشت تهران از استانهای دیگر تامین می شود، ضمن اینکه با شیوع بیماری تب برفکی ، سازمان دامپزشکی انتقال دام زنده را از استانهای مختلف و یا خارج از کشور ممنوع کرد که این اقدام در کاهش ورود دام به تهران موثر بود.

وی در عین حال اظهارداشت: ما در مرحله نخست از استانهایی که مازاد دام زنده دارند و در مراحل بعد در صورتی که در داخل امکان تأمین نباشد نیاز به گوشت قرمز را به ویژه در تهران با واردات رفع خواهیم کرد.

خبرنگاری از غضنفری پرسید آیا طبق خواسته مجلس شورای اسلامی سطح روابط تجاری با دولتهایی مانند انگلیس کاهش می یابد؟ که وی پاسخ داد: سیاست دولت، توسعه روابط با همه کشورها به جز رژیم صهیونیستی است.
 
وی تاکید کرد: اگر نیاز باشد دولت بین اهداف سیاسی و اهداف اقتصادی همسویی ایجاد کند این کار به صورت موقت ممکن است صورت گیرد اما فراگیر نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها