در حالی که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونا باقی مانده است، مسئولان این باشگاه اسپانیایی به شجاعی و مدیر برنامه هایش اعلام کرده اند برای فصل بعد به فکر تیم دیگری باشند.
کد خبر: ۳۳۲۴۶۳

به گزارش مهر، باشگاه اسپانیایی در حالی خواهان قطع همکاری با شجاعی است که هنوز یک سال از قرارداد این بازیکن ایرانی با این تیم زمان باقی است.

شجاعی از آنجایی که می داند در ترکیب اصلی تیم کاماچو جایی ندارد دوست دارد به یک تیم انگلیسی یا آلمانی بپیوندد. چنانچه طرفین با یکدیگر به توافق برسند ، باشگاه اوساسونا ، شجاعی را بازیکن آزاد اعلام می کند در غیر اینصورت شاید او مجبور شود فصل آینده را هم نیمکت نشین باشد.

این در حالی است که طبق اعلام سایت ، «نوتیسیاس دو ناوارا» اوساسونا در نظر دارد همکاری خود با جواد نکونام ، دیگر بازیکن ایرانی خود را ادامه دهد. نکونام در طرح های کاماچو جای دارد و آنها خواهان تمدید قرارداد با وی شده اند.

جواد نکونام و مسعود شجاعی دو بازیکن ایرانی شاغل در لالیگا اسپانیا هستند که اولی جای ثابتی در ترکیب اوساسونا در فصل گذشته داشت اما شجاعی در اکثر دیدارها نیمکت نشین بود و به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان می شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها