دکتر مقداری خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی شریف سالانه حدود 30 عضو هیات علمی استخدام می‌کند.
کد خبر: ۳۳۲۳۷۸

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف گفت: این دانشگاه برای تخصص‌های مورد نیاز دانشکده‌ها و مراکز آموزشی خود درسال تحصیلی 90 - 1389 عضو هیات علمی استخدام می‌کند.

دکترعلی مقداری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: دانشگاه شریف در رشته گرایش‌های مهندسی انرژی، مهندسی برق با گرایش مخابرات، قدرت، کنترل، الکترونیک دیجیتال، سیستم‌های دیجیتال، مهندسی شیمی و نفت، مهندسی صنایع، مهندسی و علم مواد، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک (مکانیک جامدات، فرآیندهای ساخت، ارتعاشات و سیستم‌های ممتد، کنترل و رباتیک، طراحی، حرارت و سیالات(تجربی، تحلیلی یا عددی، بیومکانیک، مهندسی دریا)، مهندسی هوافضا، علوم ریاضی، شیمی، فیزیک، مدیریت و اقتصاد( گروه مدیریت، گروه اقتصاد)، مرکز معارف اسلامی، مرکز زبان های خارجی، پژوهشکده علوم و فن‌آوری نانو، کارگاه‌های آموزشی عضو هیات علمی استخدام می‌کند.

وی اظهارکرد: داوطلبان باید دارای مدرک اخذ شده دکتری در کلیه رشته‌های مذکور یا رشته‌های مرتبط از یکی از دانشگاههای معتبر دنیا با سوابق آکادمیک و انتشارات در زمینه مورد درخواست بوده و در دوره کارشناسی و تحصیلات تکمیلی نیز از سوابق تحصیلی درخشان برخوردار باشند.

معاون آموزشی شریف با بیان اینکه عضو هیات علمی باید علاقمند به تدریس و تدوین برنامه‌های جدید و تحقیقات علمی و آزمایشگاهی در زمینه‌های مورد نظر در سطوح کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در دانشگاه صنعتی شریف و واحدهای وابسته باشد، گفت: ارایه توانایی برای ارتباط با صنعت و ایجاد راهبری تحقیقات صنعتی عامل مثبتی در انتخاب خواهد بود.

وی درادامه با بیان اینکه در شرایط برابر به داوطلبان دارای سوابق فعال صنعتی مرتبط با زمینه مربوطه اولویت داده می شود، اظهارکرد: مدارک افراد با شرایط ذکر شده در کمیته‌های جذب بررسی می‌شود.

دکتر مقداری خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی شریف سالانه حدود 30 عضو هیات علمی استخدام می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها