جلوگیری‌از رسیدن محموله‌های‌کمکی

نتانیاهو: محاصره غزه ادامه دارد

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ادامه محاصره غزه و جلوگیری از رسیدن محموله های کمکی دیگر به این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۰۴۲

به گزارش مهر به نقل از یدیعوت آحارونوت ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به خبر عزیمت کشتی راشل کوری به سوی غزه گفت: هیچ کشتی، نه الان و نه در آینده به سواحل غزه نمی رسد.

وی که در نشست اضطراری کابینه صهیونیستی سخن می گفت ، تاکید کرد: اسرائیل اجازه نخواهد داد هیچ کشتی دیگری به غزه برود. نشست مذکور پس از واکنش مقام ها و سازمان های بین المللی در محکومیت حمله صهیونیست ها به کاروان آزادی و با حضور 7 وزیر ارشد دولت برگزار شد.
 
این در حالی است که شماری از فعالان صلح کاروان آزادی اعلام کرده اند با وجود حمله به این کاروان در روز دوشنبه، قصد دارند ماموریت خود در کمک رسانی به مردم غزه را به پایان برسانند. انتظار می رود این کشتی اواخر شب جمعه به سواحل غزه برسد.
 
نتانیاهو همچنین اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی به محض مشاهده این کشتی آن را توقیف کرده و با انتقال آن به بندر اشدود ، محموله آن را تخلیه خواهند کرد.

در همین حال یک مقام نظامی صهیونیست گفت که ارتش اسرائیل هر اقدامی را برای متوقف کردن این کشتی انجام خواهد داد.
 
روز گذشته نتانیاهو با تونی بلر نماینده کمیته چهارجانبه دیدار و در مورد حمله صهیونیستها به کاروان آزادی گفتگو کرد. وی مدعی شد که تل آویو طرحی ابتکاری برای رساندن کمک های انساندوستانه به غزه در دست اقدام دارد.
 
گفتنی است کشتی راشل کوری حامل 15 فعال صلح و محموله کمکی برای مردم غزه است. آنها این کشتی را به نام خانم کوری شهروند آمریکایی که در سال 2003 بدست نظامیان صهیونیست در غزه کشته شده، نامگذاری کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها