سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ‌14 استان زنجان گفت: سیاست‌های سال‌جاری، حرکت به سوی بخش خصوصی و واگذاری بحث خرید گندم به بخش خصوصی است. به گزارش ایرنا، حمید بساطی به وضعیت ضایعات نان در استان اشاره و اظهار کرد: به طور میانگین، ‌30 درصد نان به صورت ضایعات درمی‌آید که البته این امر از مرحله برداشت گندم در مزرعه تا مصرف در سر سفره به وقوع می‌پیوندد و میزان پرت نان در هر کدام از این مراحل متفاوت است.وی با بیان این که اقدامات مختلفی از سوی شرکت غله برای کاهش این ضایعات صورت گرفته است، تصریح کرد: سعی بر گسترش سیلوسازی در استان داریم، به گونه‌ای که در حال حاضر در حال ساخت سیلوی ‌70 هزار تنی گرماب با اعتبار ‌5‌/‌3 میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی هستیم.
کد خبر: ۳۲۵۴۷۸

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ‌14 با اشاره به خرید ‌350 هزار تن گندم زنجان در سال‌جاری گفت: به منظور افزایش کیفیت تولید نان، آموزش نانوایان در دست اقدام است. همچنین تجهیز و بهسازی نانوایی‌ها و آموزش‌های همگانی به منظور افزایش کیفیت نان مورد توجه قرار دارد و البته کارهای فرهنگی نیز برای دانش‌آموزان جهت مصرف بهینه نان انجام شده است.

بساطی با بیان این که با اقدامات صورت گرفته مصرف جوش‌شیرین در استان به صفر رسیده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شاهد هستیم که برخی نانوایان آزادپز، آرد مصرفی خود را از محل آردهای یارانه‌دار تامین می‌کنند که این امر، معضلی برای استان به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: البته این اقدام نانوایان، مسوولان مربوطه را مجبور می‌کند که به سمت ارائه آرد بدون یارانه حرکت کنند تا دیگر هیچ‌گونه آرد یارانه‌دار به نانوایی‌های استان تعلق نگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها