فیلم سینمایی «پوپک و مش ماشاءالله» آخرین ساخته فرزاد موتمن است که پس از 17 روز اکران توانست به فروش 420 میلیونی دست پیدا کند.
کد خبر: ۳۲۱۹۰۸

به گزارش مهر، فروش هفته آخر سینماهای تهران در فرودین ماه نشان از رونق گرفتن چرخه اقتصادی سینمای ایران است که تقریبا می‌توان با ادامه این روند به اکران بهار امسال امیدوار بود.

پوپک و مش ماشاء‌الله آخرین ساخته فرزاد موتمن است که با توجه به ژانرکمدی که دارد در 17 روز در 30 سینمای تهران توانسته به فروش 420 میلیونی دست یابد. در این فیلم مهناز افشار ، امین حیایی ، بهاره رهنما ، فرهاد آئیش ، مریم امیر جلالی ، سروش صحت و... بازی می‌کنند.

تسویه حساب فیلمی از تهمینه میلانی است که تا کنون در 31 روز نمایش در 24 سینمای تهران توانسته به رقم 483 میلیون  تومان دست پیدا کند. در این فیلم مهناز افشار ، لادن مستوفی ، السا فیروز آذر ، بهاره افشاری ، احمد مهران فر ، حامد بهداد ، اکبر عبدی و... بازی می‌کنند.

سلام برعشق دومین فیلم بلند سینمایی اصغر نعیمی است که در 21 سینمای تهران توانسته با 31 روز فروش به رقم 277 میلیونی دست یابد. نیکی کریمی ، آتیلا پسیانی ، کامران تفتی ، امین حیایی ، الناز شاکر دوست از بازیگران این فیلم هستند.

تهران ، طهران ، کاری  است از داریوش مهرجویی و مهدی کرمپور که با داشتن 11 سینما در تهران و در 31روز به فروش 187 میلیونی رسیده است. در اپیزود اول که متعلق به مهرجویی است ، پانته آ بهرام ، پرویز نوری ، قربان نجفی و... بازی می کنند و در اپیزود دوم که کرمپور کارگردانی کرده، رضا یزدانی، رعنا آزادی ور، سروش صحت، برزو ارجمند و... به ایفای نقش می‌پردازند.

هیچ چهارمین ساخته عبدالرضا کاهانی است که تا کنون در 12 سینمای تهران در 31 روز توانسته به فروش 182 برسد. در این فیلم مهدی هاشمی ، مرضیه برومند ، پانته آ بهرام ، مهران احمدی ، احمد مهران فر ، صابر ابر ، نگار جواهریان ، باران کوثری و نیره فراهانی بازی می‌کنند.

به رنگ ارغوان کاری از ابراهیم حاتمی کیا است که حدود 89 روز از اکران آن در تهران می گذرد و قبل از نوروز به روی پرده رفته  است. این فیلم هم اکنون شش سینما درتهران دارد و به فروش 560 میلیونی دست یافته است. در این کار حمید فرخ نژاد، خزر معصومی، فرهاد قائمیان، کوروش تهامی و رضا بابک به ایفای نقش پرداخته‌اند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها