سیستم ویرایش تصویر مبتنی بر وب Picnik هفته گذشته اعلام کرد که توسط گوگل خریداری شده است، اما از مبلغ آن صحبتی به‌میان نیاورد.
کد خبر: ۳۱۷۵۶۳

به‌گزارش بتانیوز، جاناتان اسپوساتو، مدیرعامل این شرکت در مورد قیمت آن تنها اعلام کرد، مبلغ بسیار خوبی به این شرکت پیشنهاد شده است. این وب‌سایت که در سال 2005 تاسیس شده بود و در سال 2007 به‌عنوان سیستم پیش‌فرض ویرایش تصاویر فلیکر با یاهو قرارداد بسته بود، از رقبای جدی فوتوشاپ تحت وب به‌شمار می‌رود.

گوگل تصمیم دارد این وب‌سایت را فعلا بدون تغییر باقی بگذارد و همچنین همکاری آن با دیگر سایت‌های تصویرمحور از جمله فلیکر را قطع نکند. برایان اکس، مدیر محصولات پیکاسا اعلام کرد که فعلا، هیچ تغییری در پیک‌نیک رخ نخواهد داد، اما گوگل همکاری نزدیکی در این نرم‌افزار با یاهو خواهد داشت.

همچنین این شرکت در اطلاعیه دیگری از خرید یک شرکت دیگر خبر داد. این قرارداد که به ‌تخمین وال‌استریت‌ژورنال، 25میلیون‌دلار بسته شده است، به گوگل اجازه می‌دهد نرم‌افزارهای داک‌ورس را که به‌عنوان یک پلاگین در مایکروسافت آفیس فعالیت می‌کنند، در نرم‌افزارهای خود قرار بدهد. داک‌ورس و گوگل هر دو در اطلاعیه‌ای در بلاگ خود اعلام کردند که کاربران آفیس می‌توانند با استفاده از امکانات مایکروسافت آفیس و همچنین استفاده از قابلیت‌های اشتراک‌گذاری وب، تجربه خوبی در استفاده، پشتیبان‌گیری و به ‌اشتراک‌گذاری از سندهای خود داشته باشند.

ادغام این پلاگین با نرم‌افزارهای گوگل فورا انجام نمی‌شود، داک‌ورس که آن‌را 2مایکروسافتی مستعفی تاسیس کرده بودند، چهارمین شرکتی است که گوگل در 3هفته اخیر می‌خرد. پیک‌نیک، Remail، Aardvark و همچنین On2 چیزی فراتر از آن است که اریک اشمیت سال گذشته با خرید یک شرکت در ماه به ‌تصویر کشیده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها