شاگردان دایی پس از 7 پیروزی متوالی، امتیازات را با حریف خود تقسیم کردند

ملوان جلوی پرسپولیس را گرفت

پرسپولیس که برای نزدیک شدن به صدر جدول بازی‌های دشوارتری را برده بود، در بند بازیکنان پرانگیزه ملوان گرفتار شد تا پس از هفته‌ها حرکت روی نوار پیروزی بالاخره امتیاز از دست بدهد. چیزی که برای دایی و تیمش گران تمام شد، غافلگیری در همان دقایق اولیه بازی بود. آنها تا به خودشان بیایند، در دقیقه 5 دروازه‌شان را روی ضربه مهرداد اولادی باز شده‌ دیدند تا سایر دقایق بازی را همراه با استرس شکست سپری کنند.این گل زودهنگام در کنار مصدومیت‌های متوالی و اتلاف وقت بازیکنان ملوان، باعث شد قرمزپوشان با حالتی عصبی‌ به بازی ادامه دهند و بیشتر از آن‌که روی برنامه‌های تاکتیکی به توپ ضربه بزنند، نمایشی احساسی در زمین ارائه کنند. به این ترتیب تمام برنامه‌های پرسپولیس در مقابل ملوان به زدن ضربات ایستگاهی از روی خطاهای اطراف محوطه جریمه یا کرنر خلاصه می‌شد و در نهایت روی یکی از همین ضربات بود که کاپیتان کریم باقری توانست گل مساوی را به ثمر برساند. این گل در دقیقه 63 و درست 2 دقیقه پس از آن‌که ملوان یک ضربه پنالتی را توسط دسوزا از دست داد، به ثمر رسید. در ادامه پرسپولیس یکی دو موقعیت خوب دیگر هم داشت تا از شکست پیروزی بسازد، اما تساوی یک یک پایانی بود بر تلاش 2 تیم.
کد خبر: ۳۱۷۲۲۷

علی دایی پس از این تساوی با اعلام این‌که به هیچ عنوان از نتیجه به دست آمده راضی نیست، عنوان کرد: ما فقط در 10 دقیقه اول خوب نبودیم، ولی در سایر دقایق توپ و میدان را در اختیار داشتیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم، اما متاسفانه نتواستیم هر 3 امتیاز را به‌دست آوریم.

جالب آن‌که نظر فرهاد پورغلامی کاملا برعکس علی دایی بود.

سرمربی ملوان با بیان این‌که تیمش باید 3 بر یک برنده می‌شد، گفت: «ما در هر 2 نیمه برتر بودیم و پرسپولیس فقط توانست با ارائه بازی مستقیم که یک تاکتیک قدیمی است، مقابل ما ایستادگی کند. از این جهت آنها باید امروز خوشحال‌ترین تیم لیگ باشند که با یک امتیاز از انزلی خارج می‌شوند.»

دایی که دیروز بارها در کنار خط طولی به تصمیمات تیم داوری اعتراض داشت، در پایان بازی گفت: «سوت‌های وسط زمین می‌تواند روند بازی را به سود یک تیم کاملا عوض کند و این کاری بود که داور بازی، امروز برای ملوان انجام داد. در لحظاتی از بازی ما در موقعیت حمله قرار داشتیم و داور خطای بازیکنان ما را می‌گرفت، اما اصلا با خطاهای بازیکنان ملوان این گونه برخورد نمی‌کرد.»

دایی درمورد شانس‌ قهرمانی تیمش با وجود از دست دادن این 2 امتیاز نیز گفت: «تا روز آخر برای قهرمانی می‌جنگیم. ما 5 بازی دیگر پیش رو داریم که سعی می‌کنیم همه آنها را ببریم.»

با این نتیجه، پرسپولیس 50 امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر در فاصله 6 امتیازی صدرنشین قرار بگیرد. به عبارتی، سپاهان با کسب 9 امتیاز از 6 بازی باقیمانده‌اش، شانسی برای قهرمانی پرسپولیس باقی نخواهد گذاشت.

دیروز و در ادامه بازی‌های هفته بیست و نهم این نتایج به دست آمد: پیکان یک صبا یک/ گل‌ها: سعید دقیقی (3) برای پیکان و کلمنتینو (92) برای صبا

سایپا یک ابومسلم صفر/ گل: مهدی خیری (72)

تراکتورسازی 2 استیل‌آذین یک/ گل‌ها: جاسم کرار (35 و 91 پنالتی) برای تراکتورسازی و امیر شاپورزاده
(50 پنالتی) برای استیل آذین

مقاومت سپاسی 3 استقلال اهواز 2/ گل‌ها: محمد ایران پوریان (1)، مصطفی صبری (71) و بهنام افشه (81) برای مقاومت و محمد هادی خنیفر (17) و افشین کمایی (74) برای استقلال

در ادامه بازی‌های هفته بیست و نهم این دیدارها برگزار می‌شود:

یکشنبه 23 اسفند: راه‌آهن ذوب‌آهن، فولاد مس، سپاهان شاهین/ دوشنبه 24 اسفند: استقلال پاس

رضا پورعالی / گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها