حمایت نمایندگان ازدستگیری باندبزرگ فساد

کسی خود را شهروند درجه یک نداند

216 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به آیت الله لاریجانی رئیس قوه قضائیه با حمایت از دستگیری باند بزرگ فساد اقتصادی تاکید کردند؛ضعیف کشی نشود و کسی خود را شهروند درجه یک تلقی نکند.
کد خبر: ۳۱۶۲۰۳

به گزارش جام جم آنلاین حسن غفوری فرد عضو هیئت رئیسه مجلس پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس، نامه 216 نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس قوه قضائیه را در صحن علنی مجلس قرائت کرد.متن نامه به این شرح است.

خبر مهم دستگیری اعضای یک باند فساد اقتصادی بزرگ مرتبط با شرکت دولتی از این موجب مسرت شد که از عزم قوه قضائیه در مقابله با فساد اقتصادی حکایت دارد.
در این زمینه ضمن تقدیر، توجه جنابعالی را به نکته جلب می‌نماید.

1- مجلس،قوه قضائیه و دولت باید تلاش کنند تا زمینه‌های قانونی و خلاء‌های اجرایی و نظارتی در مقابله با مفاسد اقتصادی مشخص شود.

2- بر اساس اطلاعات واصله ستاد شبکه منحصر به یک شرکت دولتی نیست و لازم است این اقدام مبارک تا تعیین تکلیف کل ستاد شبکه ادامه یابد.

انتظار از حضرتعالی و دستگاه قضایی کشور این است که ضعیف کشی نشود و کسی خود را شهروند درجه یک تلقی نکند،بلکه همه افراد در هر سمتی که هستند و خدایی ناکرده دست در اموال عمومی برده‌اند،مورد تعقیب قرار گیرند مضاف بر آن به قرار اطلاع برخی افراد مسئولیت‌های بالای اجرایی نقش موثرتری از اعضای آزاد شده در این پرونده باشند.

آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه‌ی قضاییه چند روز پیش،از دستگیری اعضای یک باند بزرگ فساد اقتصادی خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها