محمدحسین صوفی ، معاون صدای رسانه ملی با حضور در محل ضبط ویژه‌برنامه‌های نوروزی جمعه ایرانی از تلاش هنرمندان این برنامه قدردانی و زحمات ایشان را در انتقال فضای باشور و نشاط و امید به جامعه ستودنی دانست.
کد خبر: ۳۱۶۱۸۷

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، هنرمندان برنامه جمعه ایرانی بخش‌هایی از ویژه برنامه نوروز 89 خویش را در حضور معاون صدا اجرا و ضبط کردند. در این برنامه معاون صدای سازمان صداوسیما از هنرمندان این برنامه خواست با تلاش مضاعف، روحیه نشاط جامعه را تقویت کنند.

وی توجه و علاقه مخاطبان این برنامه را سرمایه مهمی دانست و از هنرمندان برنامه جمعه ایرانی خواست با دقت نظر بیشتر موضوعات فراگیر را در دستور کار قرار دهند و موجب نشاط و افزایش روحیه امید و سرزنده بودن مردم شوند.

جمعه ایرانی برنامه شاد و طنزی است که با حضور هنرمندانی چون منوچهر آذری، عباس محبی، امیرحسین مدرس، رضا عبدی، مینو غزنوی، داوود منفرد، اصغر سمسارزاده، امیر سهیلی، احسان کرمی، نسیم رفیعی، شوکت حجت، مینو جبارزاده، نازنین مهیمن، مونیکا جهان‌بین و... صبح‌های جمعه پخش می‌شود.

گزارشی از پشت صحنه این برنامه جذاب و قدیمی رادیویی توسط گروه رادیو و تلویزیون جام‌جم تهیه شده که چهارشنبه آینده در ویژه‌نامه ای که به معرفی برنامه‌های نوروزی رادیووتلویزیون می‌پردازد به چاپ خواهید رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها