دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی با اشاره به اعلام شرایط پذیرش دستیار در تخصص های دندانپزشکی از عدم تغییر ظرفیت پذیرش خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش همانند سال گذشته است.
کد خبر: ۳۱۵۸۲۶

دکتر اکبر فاضل در گفتگو با مهر افزود: ظرفیت دستیاری دندانپزشکی تفاوتی با گذشته نخواهد داشت اما در صورت برگزاری شورای آموزش دندانپزشکی و جمع آوری نظرات اصلاحی دانشکده ها، امکان تغییرات جزئی در آن وجود دارد.

فاضل به جزئیات آزمون پذیرش دستیار تخصصی در رشته های دندانپزشکی گفت: ثبت نام اینترنتی و تکمیل فرمهای مربوطه برای داوطلبان دستیاری دندانپزشکی در روزهای 22 تا 31 فروردین ماه سال 89 انجام می گیرد.

وی یادآور شد: کلیه داوطلبان صرف نظر از نوع سهمیه و پذیرش می توانند از 11 تا 17 اردیبهشت ماه 89 نسبت به ارسال مدارک به صورت اسکن شده و اینترنتی اقدام کنند.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی اضافه کرد: آزمون در روز پنجشنبه 14 مرداد ماه 89 برگزار می شود و داوطلبان پس از اعلام نتیجه می توانند تا 100 رشته - محل را انتخاب کنند.

فاضل اضافه کرد: آزمون در 10 دانشگاه علوم پزشکی و 9 حوزه امتحانی تهران، مشهد، اصفهان، بابل، تبریز، شیراز، کرمان، یزد و همدان و 9 رشته تخصصی برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها